Adressit.com

Vastustamme oikeuden päätöstä palauttaa amerikanbulldoggi, sitä parvekkeelta roikottaneelle omistaja

Ota yhteyttä adressin tekijään

anonyymi#801 May 24, 2012, 19:12

piikkilangasta roikkumaan

pistetään se mies munistaan roikkumaan piikkilangalla saman ajan. Ehkä se oppii
Vieras#802 May 28, 2012, 20:22
Tuommoiset ihmiset pitäisi laittaa vankilaan! Koirat ovat kenties tyhmiä ja välillä ärsyttäviä, mutta se ei oikeuta satuttamaan niitä. Ovat koiratkin eläviä olentoja! Hirttäisikö tämä mies oman lapsensa, jos hänellä sellainen olisi, vain, koska lapsi on kenties ollut tuhma? Eläimet ovat
Vieras#803 May 28, 2012, 20:22
yhtä arvoikkaita kuin ihmiset!

This comment has been removed by the site administration.

Reason for the removal: spam

siriina#805 Oct 27, 2012, 19:16

Uskomatonta

Voisiko joku haastaa ns. oikeuden oikeuteen?

Tollaselle heebolle heti eläintenpitokielto.

Ymmärrän toki, että koiraa koulutetaan jos se ei käyttäydy niinku halutaan, mutta koulutus on aivan eri asia kuin järjetön kuritus.

10 pistettä ja papukaijamerkki eläinlääkärille joka teki ilmoituksen laittomasta uhkauksesta. Keep that!

Vieras#808 Feb 20, 2013, 19:09
ikuinen eläintenpitokielto tollasille !!!
Vieras#809 Apr 09, 2013, 20:13
en nyt ko rotua diggaa, mutta kyseessä on selvästi eläinrääkkäys.
Vieras#810 Apr 10, 2013, 17:11
Todellakaan tuollaiselle hullulle koiraa ei saa palauttaa! Itselläni on 2 koiraa eikä ikipäivänä ole tuollainen käynyt edes mielessä!
Vieras#811 Apr 13, 2013, 10:22
Tällaiselle henkilölle ei pidä antaa MITÄÄN ELÄINTÄ KOSKAAN. Vielä vähemmän lasta, jollaiseksi hän koiraansa kutsuu, jos kohtelu on näin sadistista.
Perro#812 Apr 13, 2013, 10:31
Kuka valvoo, ettei ko. koira roiku taas joku päivä kettingin jatkona. Omistajahan on nyt viisastunut sen verran, että rääkkäys kannattaa tehdä asunnon sisällä etteivät naapurit näe.

Vieras#814 May 13, 2013, 16:01
jotkut imiset tekee vaikka ILMATTEEKSI JA SAAKIN TEHDÄ saman kohtalon kun teliä teki koiralle
KIPU KIVUSTA
Alexanteri#815 Sep 17, 2013, 22:23

Siis mitä tämä adressi vaatii?

"Allekirjoita jos olet sitä mieltä, että eläinrääkkääjät ansaitsevat kovemmat tuomiot. Tämä koira pitää säästää lisäkärsimyksiltä."

Siis hetkinen? Eikös tarkoitus ollut estää koiran palauttaminen sitä rääkänneelle omistajalle? Eikä vaatia kovempia rangaistuksia? Ei koiran kärsimyksiä lievitä pätkän vertaa se, jos isäntä saa vähän enemmän sakkoja.
Niin metsä vastaa kun sinne huutaa#816 Feb 07, 2015, 15:24

Re:

#100: PIKKUMYY -  

olet pelkkä trolli ketjussa juuri puhuimme niistä turvallisuuspolitiikan seminaarissa. nykyajan trendi on tulla ketjuun heittämään asiasta puuhun kaikenlaista.

Vieras#817 Feb 15, 2015, 12:27

Re:

Vieras#818 Oct 26, 2015, 13:35
Itse 3 huonosti kohdeltua koiraa eläinhoitolasta ottaneena tiedän sanoa mitä eläimet joutuvat kärsimään väärissä käsissä. Jokaisesta tuli vielä kunnollinen koira ja saivat useammankin mielestä itselleen loistavan elämän alkutaipaleen kaameuksien jälkeen. Suomessa annetaan ihan liian pieniä rangaistuksia näissä asioissa. Ja vaikka henkilö saisikin eliniän kattavan kiellon eläimen pitämiseen niin sitä ei resurssit riitä valvomaan. Heidi ei työntekijöineen ikävä kyllä kerkeä.
Vieras#819 Dec 08, 2015, 11:29
ei missään tapaukses saa luovutta se rääkkää uudestaan sitä koiraa
Vieras#820 Jul 07, 2016, 15:57
YKSIN kertaisesti siksi.En pidä ihmisistä jotka kohtelevat koiria huonosti.Niitä ei tarvitse käsitellä tuolla tavalla.Pehmeät arvot kunniaan. Terv. Pirkko
ϟϟ SKINHEAD ☩#821 Nov 07, 2019, 16:17

ϟϟ SKINHEAD ☩

KU MUA KERRAN KRITISOITIIN KU KUULEMMA ''RÄÄKKÄSIN'' KOIRAANI ,

... VEDIN KRITISOIJAN PENSKAN FILLARIN IHAN PÅSKAKSI JA HEITIN KAITEELTA ALAS OJAAN SEN!

''EI TULLU SEN JÄLKEEN MULLE 80-KILOSELLE MUSKELI KALJUPÄISELLE MIEHELLE KOSKAAN ENÄÄ INISEE''

:=}

PS*:MÄÄ OON KATO NASI JA JENGILÄINEN

:=[

”ITSEENSÄ PITÄÄ KATO OSAA PUOLUSTAA NÄÄS”

ϟϟ

RASISMI ON ROTU OPPI!

HEIL HITLER!

(卐)

ϟϟ SKINHEAD ☩#822 Nov 07, 2019, 16:19

ϟϟ SKINHEAD ☩

JAA ANTI FAA JOKA YRITTI8 MYRKYTTÄÄ MUN KOIRAA MYRKKY MAKKARALLA KERRAN SAI IHAN VÍTUN TURPAAN

:(

MULLE EI KATO VÍTTUILLA!

ϟϟ SKINHEAD ☩#823 Nov 07, 2019, 16:23

ϟϟ SKINHEAD ☩

KERRAN MUN KOIRA PURI JOTAI IHMISTÄ KU PÄÄSTIN SEN VAPAAKS JA SITTE MÄÄ VAAN...

...NAUROIN HEH HEH HEH :)

MÄÄ OON KATO NATSI

MUN KOIRA OLI KATO ''DOOPPERMANNI'' JALOA SAKSALAIS ROTUA MUTTEI SIIS ITSE DOPPE

SEN JÄLKEEN TALON MUUT ASUKKAAT OPPI VAROO MUN KOIRAA SIL...

...

...SE OLI JOSTAIN SYYSTÄ IHAN VÍTUN VÄKIVALTANEN MUIT IHMISII KOHTAAN PAITSI MUA :)

PINSERI OSAA KATO PUOLUSTAA OMISTAJAANSA JA...

PALKKIOKS ANNOIN SILLE JONKU RUSAKON RAADON :)

ϟϟ SKINHEAD ☩#824 Nov 07, 2019, 16:26

ϟϟ SKINHEAD ☩

JA KERRAN SE PURI PIKKU LAPSII HIEKKA LAATIKOLLA KU USUTIN SEN SINNE PÁSKALLE !

JAA SITÄ PAISTI NÉGRUI EI MEIJÄN TALO YHTIÖPS KATOTA!

MUTAKUONIOT OLI TULLU SIKAILEE SINNE NAAPURI KORTTELIT NÄÄKS!