Adressit.com

Länsi-Vantaan, Martinlaakso-Myyrmäkialueen bussilinjojen järkiinnyttäminen

Vantaan alueen, Myyrmäki, Martinlaakso sekä muut huonot yhteysalueet

Vieras#1 Sep 28, 2022, 13:36
Hei ! Jaoin adressin omalla seinälläni Facessa , toivotaan että auttaisi , vaikkakin pahoin pelkään ettei auta. Mutta haluan auttaa enemmän,edes jotenkin. Mitä tulee kirjoitukseesi , olen kanssasi todellakin samaa mieltä. Ehdottomasti samaa mieltä. Voimia leikkauksien odottamiseen ja siitä toipumiseen , sitten aikanaan ! Ja hyvää syksyä ! Yt. Iina Lammi .
Vieras#2 Sep 28, 2022, 17:19
Kiitos kun yritit. Olin aikoinaan aktiivinen uusien bussien kulun suhteen, mutta eipä todella martinlaaksolaisia kiinnostanut puoltaa meidän bussiliikennettä. Takanapäin nuristaan, mutta ei haluta itse vaikuttaa. Syysterveisin Sirkka Stenström
Martinlaaksolainen#3 Sep 28, 2022, 17:40

Todella kurja juttu. Osa iäkkäämmistä ihmisistä ei ehkä ehkä käytä nettiä, mutta miksi nettiä käyttävät ihmiset eivät ole aktivoituneet on vaikeammin ymmärrettävissä. Kiitos sinulle yrittämisestä!

Please comment on this petition

Please do not write personal information such as an address, phone number or email address in your comment. Do not write your own name or the name of any other person either.

Hintavertailu.com
Sähkö, suoratoisto, musiikki ja äänikirjat — ilman kirjautumista
Aloita vertailu →
🎮
Selainpelit
Ilmaisia pelejä suoraan selaimessa
Kaikki pelit →
Selainpelit.fi

Maksullinen mainonta

Adressit.com mainostaa tätä adressia 3,000 henkilölle.

Lisätietoja…

Valitse budjettisi
Maksutapa
OsuuspankkiNordeaHandelsbankenDanske BankAktiaS-PankkiPOP PankkiSäästöpankkiÅlandsbankenOma Säästöpankki
MobilePay
Google Pay
Apple Pay
Visa / Mastercarddebit tai credit
PayPal

Valitse maksutapa jatkaaksesi.