Adressit.com

Länsi-Vantaan, Martinlaakso-Myyrmäkialueen bussilinjojen järkiinnyttäminen

Länsi-Vantaan, Martinlaakso-Myyrmäkialueen bussilinjojen järkiinnyttäminen / Tiedotteet / Vantaan alueen, Myyrmäki, Martinlaakso sekä muut huonot yhteysalueet / Kommentit


Vieras

#1

28.09.2022 13:36

Hei ! Jaoin adressin omalla seinälläni Facessa , toivotaan että auttaisi , vaikkakin pahoin pelkään ettei auta. Mutta haluan auttaa enemmän,edes jotenkin. Mitä tulee kirjoitukseesi , olen kanssasi todellakin samaa mieltä. Ehdottomasti samaa mieltä. Voimia leikkauksien odottamiseen ja siitä toipumiseen , sitten aikanaan ! Ja hyvää syksyä ! Yt. Iina Lammi .

Vieras

#2

28.09.2022 17:19

Kiitos kun yritit. Olin aikoinaan aktiivinen uusien bussien kulun suhteen, mutta eipä todella martinlaaksolaisia kiinnostanut puoltaa meidän bussiliikennettä. Takanapäin nuristaan, mutta ei haluta itse vaikuttaa. Syysterveisin Sirkka Stenström
Martinlaaksolainen

#3

28.09.2022 17:40

Todella kurja juttu. Osa iäkkäämmistä ihmisistä ei ehkä ehkä käytä nettiä, mutta miksi nettiä käyttävät ihmiset eivät ole aktivoituneet on vaikeammin ymmärrettävissä. Kiitos sinulle yrittämisestä!

Kommentoi adressia