Lasten tasokas hoito säilyttävä Taysin sydänasemalla!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Lasten tasokas hoito säilyttävä Taysin sydänasemalla!.
|
Sydänäiti itsekin Vieras |
#1 "Sydänäiti"?19.02.2011 12:40Hei, miksi tuolla addressissa lukee nimikentän yläpuolella "sydänäiti", eivätkö isät, mummot, kummit, ystävät saa allekirjoittaa? Jos se on johdantotekstin kirjoittajan allekirjoitus niin asettuu tuossa todella hassuun paikkaan. |
|
| |
|
sydänäiti minäkin Vieras |
#2 Re: "Sydänäiti"?19.02.2011 12:58#1: Sydänäiti itsekin - "Sydänäiti"? Lienee kyse siitä, että adressin on allekirjoittanut ja laittanut liikkeelle "sydänäiti". Totta kai adressin saa ja toivotaankin allekirjoittavan kaikki ne, jotka tuntevat asian tärkeäksi ja haluavat asiaa laittaa eteenpäin. Ilmeisesti siis vain hassuun paikkaan tulee tuo allekirjoitus. |
|
| |
|
Filosofian tohtori Vieras |
#3 Tietenkin on hyvä korkeatasoinen lääkärihoito.19.02.2011 13:00On hyvä ajatella niitäkin varjopuolia.Ei aina ole pystytty hoitamaan kaikkea.Varjopuoliin liittyy myös aina se salailu.Liika nojailu lääketieteeseen,tai kaupalliseen tarjontaan on vain nykyaikaista ajattelua.Luonnolla on vain merkitystä. |
|
| |
|
KL Vieras |
#4 Re: Tietenkin on hyvä korkeatasoinen lääkärihoito.19.02.2011 13:20#3: Filosofian tohtori - Tietenkin on hyvä korkeatasoinen lääkärihoito. Tässä on kyseessä nyt puhtaasti jonotilanteesta - sellaisia potilaita, joita voidaan hyvinkin nykyaikaisen lääketieteen keinoin auttamaan on jonossa liki 450 Pirkanmaan sairaanhoitopiirin alueella!! Jos potilaat eivät pääse oikea-aikaisesti asianmukaiseen hoitoon, voidaan eräiden potilaiden kohdalla olla siinä tilanteessa, ettei heitä edes kyetä auttamaan! Nyt en oikein kykene ymmärtämään "filosofian tohtorin" ajatuksenjuoksua. Kyse ei ole tässä tilanteessa mistään salailusta, liiasta nojailusta lääketieteeseen tai kaupalliseen tarjontaan - ellei sitten "filosofian tohtorin" mielestä sydänlasten leikkaushoito ole turhaa ja siten liiallista nojailua lääketieteeseen. Toivon ymmärtäneeni viestisi siis väärin... :P |
|
| |
|
Mika Nieminen Vieras |
#519.02.2011 17:38Lasten tasokas hoito säilyttävä Taysin sydäntautiosastolla |
|
| |
|
Sari Mattila Vieras |
#621.02.2011 17:13Tasokas hoito säilytettävä TAYS:ssa!!! |
|
| |
|
SISKO KANNOSTO Vieras |
#722.02.2011 15:58tasokas hoito säilytettävä sydänlapsilla |
|
| |
|
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.