Suomen markka takaisin
Ota yhteyttä adressin tekijään
Suomen markka
Heh
Jos 443 ihmistä on tämän tosissaan allekkirjoittanut tätä voidaan pitää esimerkkinä siitä että kehitysvammaisten adresseilla sujuu hyvin.
kiitos....
Re: Heh
ääliökin ja jopa ruotsalaisetkin tajuaa oman valuutan arvon, mutta jos opetat lapsesi äliiöiksi niin ole hyvä........
Jokainen voi itse vaikuttaa
Valmius tulevaan!
Jos koskaan niin nyt pitäisi nykyhallitsijat ottaa heti Suomen markka takaisin ja rinnalle Euron samalla summalla kuin on eurokin eli 1 euro = 1 markka ! Siksi että jos Euro jostain syystä katoaisi niin olisi jo markka valmiina ja nykyinen hallitus säästyisi eroamasta ! Sillä kyllä palkat ja polttoaineet on maksettava jotta yhteiskunta ylipäätää toimisi !
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/35/FinnischeMuenzen.jpg...
SUOMEN MARKKA
NYT KUN KREIKKA SAA DRAKMAT TAKAISIN NIIN EI MENE MONTA VUOTTA KUN SUOMEN MARKKAKIN ON TAAS VOIMISSAAN JA KÄYTÖSSÄ. MENEEKÖ SUOMELLA MUKA HYVIN??
Re: Sisäistäkää faktat
#26: Original Greaser Bob - Sisäistäkää faktat
Ja Arhinmäki ja muut vasurit takinkääntäjiä.
todellakin takasin!
...
Onkohan kukaan markan takaisinvaatijoista ja hintojen vertailijoista kuulleet koskaan sanasta inflaatio? Elämänkoululaiset vauhdissa taas...
Totean ettei sellaista inflaatiota joka tapahtui hetkessä markan muuttuessa euroksi ole reilunpelin mukaista kansakuntaa kohtaan.
Vapaassa hinnoittelussa ei osattu hyödyntää senttejä joten ahneus iski ja hinnat nousivat. Adressi on tarpeen sillä saataisiin takaisin tämä markan arvo sillä hinnathan olisivat aivan kohdallaan markan arvossa. Eli siis jos tanssilippu on 17 euroa niin se olisi 17 markkaa. Silloin se mitä ei tehty palkoille eli nostettu samallatavoin kuin suhteessa euro nousi. Olisi taas kansakunnalla vara kuluttaa.
en näe tossa eurossa mitään järkee, rahastetaan vaan enemmän. Mielikuvitusta kokohomma, euro vie kaikki säästöt ja sun muut bensa ja öljy on jo nytten tosi kallista.
Ei ole hyä juttu että ulkomailla päätetään suomen rahan käytöstä.
Voi niitä hyviiä aikoja kun oli kansakoulun ekalla luokalla ja lauintaisin mentii äitini kanssa torille. Voi että äitini osti minulle aina 10 pennin karkkeja olin todella iloinen. voi niitä aikoja. Haluaisin vain ostaa lempi karkkejani uudestaan ja tuntea sen ihanan maun suussani joka veisi minut takaisin aikoihin jolloin minä oli vielä pikku tyttö½
| This discussion has been closed. |
Sisäistäkää faktat