Nuorten kulttuurikahvila Akkunaa ei saa lopettaa!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Nuorten kulttuurikahvila Akkunaa ei saa lopettaa!.
|
portukali kali Vieras |
#120.04.2011 16:31Kun päättäjien arvot on syvältä pepusta(miksei täällä sa sanoo totuutta päättäjistä,suomessa pitäis kai olla sananvapaus,ja mitättömiä päättäjiäkin arvostella? niin jälki on tälläistä! |
|
| |
|
-- Vieras |
#2 mites se muu kulttuuri?20.04.2011 17:38mielestäni ois jo syytä alkaa tukemaan jotain muutakin nuorisotoimintaa kuin jalkapallo ja jääkiekko.. jotka ei muuten nekään ole kovin tuottoisia, varsinkaan hermeksen toiminta. |
|
| |
|
Vieras |
#320.04.2011 18:27.. |
|
| |
|
Vieras |
#4 Re: mites se muu kulttuuri?20.04.2011 20:10#2: -- - mites se muu kulttuuri? Akkuna on saanut kaupungin puolelta hyvin tukea, mutta jos rahoitus loppuu muualta, ei kaupungin osuudella pärjätä kovin pitkälle. |
|
| |
Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)
20.04.2011 20:17- Poiston ajankohta: 20.04.2011
- Poistamisen syy:
|
JJ Vieras |
#620.04.2011 20:46Nuorilta viedään hyvä paikka pitää hauskaa, miettikää että jos se lopetetaan niin sitte nuoriso rupee ehkä tekeen kaikkee väkivaltasta yms. |
|
| |
Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)
20.04.2011 21:39- Poiston ajankohta: 20.04.2011
- Poistamisen syy:
|
Vieras |
#820.04.2011 21:58Nuorten kulttuuri- ja esiintymismahdollisuudet ja lahjoillaan palveleminen ovat merkittäviä asioita. Jorma Aspegrén |
|
| |
|
kokkolainen joka asuu nykyään muualla Vieras |
#921.04.2011 01:03entinen kokkolalainen olen ja asustan nykyään lohjalla . ja olen sitä mieltäettä ei saa lopettaa nuoriso kahvilaa kokkolassa/karleby |
|
| |
|
omega Vieras |
#10 Re:21.04.2011 11:21tai ehkä nuoriso ei rupea väkivaltaiseksi mutta missäs ne sihten hengailee? kaupungilla. ja sitten ihmetellään ja tullaan valittamaan ko nuoriso notkuu lauantai-illat anttilassa häiritsemässä mummoja. |
|
| |
|
Vieras |
#1121.04.2011 16:27Ei saa lopettaa! |
|
| |
|
Vieras |
#12 Re:21.04.2011 16:40Nykyinen toiminta ainakin lakkaa. Eri asia sitten tullaanko sitä jatkamaan jossain toisessa muodossa samalla vai jollain mulla porukalla. |
|
| |
|
asdz0r Vieras |
#1321.04.2011 18:31ei saa lopettaa D: |
|
| |
|
Mummu Kokkolasta Vieras |
#1422.04.2011 09:46Ei voi eikä saa olla rahasta kiinni!!! |
|
| |
|
Vieras |
#1522.04.2011 21:52. |
|
| |
|
Tess Vieras |
#1624.04.2011 00:00Kokkolassa on aivan välttämätöntä että nuorilla on paikka missä kulttuurista kiinnostuneet voivat olla. Itse ollessani nuori tässä kyseisessä kaupungissa,ei tarjottu yhtään mitään sellaisille kuin minä ja monet muut mukaanluettuna. Älkää tukahduttako sitä pientä kulttuurin pilkahdusta siitä kiinnostuneilta nuorilta! |
|
| |
|
Vieras |
#17 Nuorten kulttuurikahvila Akkunaa ei saa lopettaa!27.04.2011 19:27EI SAA LOPETTAA! |
|
| |
|
Lössi Vieras |
#1828.04.2011 13:34Täytyy olla mahdollisuus tavata ja seurustella ihmisten kanssa,näin on !!!!!!! |
|
| |
|
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.