Nuppulinnan ja Purolan asemien säilyttäminen
Nuppulinnan ja Purolan asemien säilyttäminen / Tiedotteet / Nyt käyttämään entistä enemmän junaa! / Kommentit
|
Vieras |
#110.02.2014 23:11kyllä kiitos, olen vanha vr läinen ja verissä toi junalla kulku, kiitos itelles kaikesta |
|
| |
|
Vieras |
#211.02.2014 06:09Nyt ei pidä jäädä tuleen makaamaan! Päätöshän oli jo valmiiksi tehty, että asemat säilytetään vuoden 2015 loppuun. Eihän päätöstä asemien säilyttämisestä olisi näin nopeasti muuten annettu. Todellinen taisteluhan asemien säilyttämiseksi on aloitettava samantien, koska vuoden 2015 loppu on aikaisemmin käsillä kuin huomataankaan. Todennäköisesti molemmat asemat tai jompikumpi asemista lakkautetaan varmasti. |
|
| |
|
Ilpo Isoluoma Vieras |
#323.03.2014 13:00Tulevaisuus näyttää tuovan bensan hinnan nousun. Kaikki muutkin autoiluun liittyvät kustannukset ovat rajussa nousussa.Autoliikenteen ruuhkat myös pahenevat. Helsinkiin ei ole juuri mitään asiaa omalla autolla nykyisin.Näillä luulisi olevan raideliikennettä lisäävä vaikutus. |
|
| |
|
junalla ajaminen ei stressaa |
#4 Re:03.04.2014 09:47Järkevää tekstiä. Juna ei myöskään aiheuta pakokaasu- sekä rengaspöly- ja asfalttipölypäästöjä. Autoliikenteen melukin jakautuu pitkin seutua. |
|
| |
Kommentoi adressia |
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.