Laillistakaa portaat ja kieltäkää hissit.
Ota yhteyttä adressin tekijään
Anu Leena Latva-Pukkila#2 Dec 14, 2006, 12:00
Hissithän kuluttaa ihan järjettömästi energiaa, eli samalla kun kuntoilet reisilihaksiasi, säästät myös energiaa :)
Timo Kirveskoski#3 Feb 09, 2007, 10:46
Ensinnäkin, ruotsalaisista tutkimuksista en perusta yhtään kun ne tutkii niin prkl tyhmiä asioita yleensä. Toisekseen, en tiennyt rappusten olevan laittomia.
Suomessakin elää ihmisiä jotka käyttävät hissiä koska eivät enää pysty nousemaan rappuja.
Itse käytän vain rappusia niin kauan kunnes en niitä enää kykene nousemaan. Eli luultavasti käytän niitä lopun ikääni.
Suomessakin elää ihmisiä jotka käyttävät hissiä koska eivät enää pysty nousemaan rappuja.
Itse käytän vain rappusia niin kauan kunnes en niitä enää kykene nousemaan. Eli luultavasti käytän niitä lopun ikääni.
Joonas Härmälä#4 Jun 04, 2007, 10:45
voi teitän kanssa.......
et oo tosissas???
Kielletään hissit ja katotaan kun vammautuneet ihmiset kulkevat ilman jalkoja rullatuolinsa kanssa ylös, saatikka alas???
Järki käteen!
Kielletään hissit ja katotaan kun vammautuneet ihmiset kulkevat ilman jalkoja rullatuolinsa kanssa ylös, saatikka alas???
Järki käteen!
mika korhonen#5 Jun 18, 2007, 00:59
Joo laillistetaan portaat eli liukuportaat joka paikkaan.
Mikael Sonninen#6 Jun 18, 2007, 14:15
Voi elämä!
Kyllähän se minulle passaa, mutta jonkun pitäisi ensin keksiä pyörätuoli, jolla pääsee portaita. Järki käteen pölkkypäät!!!
Ketä Kiinnostaa#8 May 26, 2010, 17:29
Juu ehdottomasti! Mutta sitten kun ei vertikaalisesti saa kuljettaa ihmisiä koneellisesti, niin ei minun mielestä horisontaaliseen suuntaankaan saisi kuljettaa ihmisiä koneellisesti. Autot, hissit ja kaikki ajoneuvot kieltoon. Ja puihin ei saa myöskään kiivetä jos sinne ei ole portaita. Portaatkin voisi korvata tikapuilla, mitkä menisivät kerrostalon ylimmästä kerroksesta aina ailmpaan asti. Ja rammat, vammautuneet sun muut saisi sitten varmaan asua tuolla ulkona kylmässä. Jo aikoinaan Natsi-Saksassa syrjittiin rampoja! Hyvä idea, trolli.
| This discussion has been closed. |
En allekirjoita.