Rahkoilan koulun toiminnan jatkumisen puolesta
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re:
Tiedossa on, että Hattulan kunnalle on myönnetty tälle vuodelle koululaisten ryhmäkoon pienentämiseen korvamerkittyä rahaa. Tällä hetkellä kunta yrittää tehdä päätöksiä, joilla mennään päinvastaiseen suuntaan. Onko säästölaskelmissa otettu huomioon se, että tuo valtiolta tullut raha joudutaan maksamaan takaisin, ellei sitä ole käytetty oikeaan tarkoitukseen? Suomessa on kuntia, jotka ovat jo joutuneet takaisinperintään.
Olen toiminut IP-Ohjaana Rahkoilan koulussa vuosina 2010-2012, kunnes toiminta siirtyi kunnan hallintaan ja siksi jouduin jäämään eläkkeelle... olin tosin jo ihan oikeassa eläkeiässä. Kunta vaan oli toista mieltä hyvässä kunnossa ja innokkaasta työtekijästä, olisin voinut vielä jatkaa 68 vuotiaaksi, jota eläkeikää nyt tavoitellaan!! Ko. kaulussa ei ollut aikaisemmin IP-toimintaa, joten meille kaikille, myös vanhempaiyhdistykselle kaikki oli aivan uutta. Kaikki, opettajat, muu koulun henkilökunta, vanhempainyhdistys..olivat toiminnan kehittämisessä täysillä mukana.. voin vain itkusilmässä todeta..näin ihanaa koulua, lasten vanhempien kanssa sujuvaa yhteistyötä ei saa lopettaa. Ja kaiken yhteistyön takan on koulun rehtori, jolla kärsivällisyyttä on riittänyt puutteista huolimatta. Ennenkaikkea ovat LAPSET, heidän turvallinen ja virikkeellinen kouluympäristönsä!!!
Re: Ehdottamasti on näin ainutlaatuinen ja kunnan tämä päättävä henkilö on lapsivihamielinen...
Re: On aivan käsittämätöntä tonttipolitiikkaa kunnalta, kun tontteja on tarjolla Rahkoilan koulun ym
Järjetön ajatus
-Turvallisen kyläkoulun puolesta-
omituista säästämistä
Loppujen lopuks meillä on kaksi lopetettua koulua, ei yhtään uutta koulua ja julmetun suuret oppilasryhmät niissä jäljellä olevissa kouluissa, vai onko siitä uudesta koulusta olemassa joku rakennuttamis sopimus jonkun firman kanssa, pelkkiä kaunopuheita sanon minä.
Onko siihen joku pätevä syy miksi se koulu olis tulossa just siiihen kentänviereen, muukin kuin kentän pukukopit?
Laiton viranhaltijapäätös
Itsekkin nykyään 'ulkopaikkakuntalainen'
Asun nykyään Ypäjällä eli melko kaukana Hattulasta, mutta olen syntynyt ja kasvanut Parolassa. Se, että olen muuttanut koulun takia toiselle paikkakunnalle ei tarkoita ettenkö olisi kiinnostunut vanhan kotikuntani asioista. Minusta kaikilla on oikeus paikkakuntaan katsomatta olla samaa mieltä tärkeistä asioista. Eikö se ole vain hyvä, että saadaan huomiota myös muualta kuin omasta pienestä kylästä? Se tuo vain lisää nimiä tähän adressiin ja tuo esille, että myös muut, 'ulkopaikkakuntalaiset', seuraavat tilannetta.
Henkilökohtaisesti ärsyttää että hyvästä kunnasta koetetaan tehdä Mämmilää.
| This discussion has been closed. |