Raumoogle takaisin!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Minä olen Toijalan K-kaupassa polttelemassa lyhtyjä
JA SIT LOPPU SE VTUN ÖLJY
Re: ♥
waaah no tuohan on hieno syy tulla takaisin... rauski on ihan oikeutettu pysymään kolossaan, vaikka noin olisi oikeasti käynytkin. jos joku oikeasti tekee itsemurhan tälläsen takia, on todennäköisesti vaan pahasti mielenvikainen..
kaikella kunnioituksella kuitenkin, kaipaan rauskia suunnattomasti, mutta it's still up to rauski. olet ehdottomasti hauskoin koskaan näkemäni henkilö !
ps. uskon vakaasti, että aika monestakin rauskin kannattajasta on semi-ärsyttävää kun kaikki tukkivat tätä kokoajan kommenteillaan "kaipaamme sinua rauski" tai "tule takaisin rauski"....
Trollaus.
http://www.youtube.com/watch?v=sGRYrdRpeHc&context=C3b71e0eADOEgsToPDskLsifcWBiSWENjb3ZXRgTEu
Rauski oli ja meni
Ei tälläinen anelu ja pyytely muuta miehen kantaa mitenkään, koska hän ei lopettanut harrastetoimintaansa sääliä kerätäkseen.
Kaikki syyttely ja valehtelu hänen nimissään on vain naurettavaa ja lapsellista toimintaa, sillä hän ei ole missään määrin velvoitettu tekemään mitään videoita.
Kiittäkää ennemmin videoista joita hän teki ja antakaa miehen tehdä omat valintansa elämässä.
YLLÄPITO!
Re:
tämän adressin tarkoitushan oli vain saada tietoa rauskin kuulumisista?? eikä sitä varten että ruinaamme häntä tekemään lisää videoita heti.. -.-
Re: YLLÄPITO!
Aivan, oon yrittäny putsata kaikkien vajakkien allekirjoituksia ja toivotaan että jonneilta loppuu ES ennemmin tai myöhemmin...
Re: Re:
Siis jos kysyt tämän adressin ylläpitäjältä niin kyllä, tässä on vain kyse siitä että saadaan rauskista joku elonmerkki tänne internetin puolelle. Tarkoitus ei ole edes painostaa rauskia ilmoittamaan itsestään vaan nimenomaan kerätä nimiä niistä jotka toivovat kuulevansa rauskista. Toivotaan jotain ilmoitusta rauskin puolelta.
Olisi taas hauska nauraa jutuillesi ja mukava kuunnella kommentaariotasi!
Re: Re: Re:
Rauskihan ilmestyi livestreaminsä chattiin (moderator-only) hirveän jonnepeeloilun jälkeen ja ilmoitti että "tämän takia ei niitä videoita enää tule"
| This discussion has been closed. |