Raumoogle takaisin!

Siis ideana ei ole painostaa Rauskia tekemään uutta pelivideota vaan kerätä kaikkien nimet jotka haluaisivat  antaa tukensa Rauskille ja kuulla missä Rauski on ja onko kaikki Rauskilla kunnossa. Eli jos haluatte heti uutta pelivideota Rauskilta älkää kirjoittako nimeänne tähän, mutta jos sen sijaan haluatte osoittaa tukenne Rauskia kohtaan sekä nähdä että Rauski on muuten kunnossa niin olkaa vapaita ja kirjoittakaa nimenne tähän ja kutsukaa muitakin kirjoittamaan nimensä tähän. En ole Rauskin läheinen tuttava vaan yksi Rauskin faneista ja päämääräni tällä on saada rauski takaisin. Tottakai kaikki haluaa lisää videoita, mutta nyt halutaan vain kuulla Rauskista jotain. Ei sillä niin väliä tuleeko seuraava video heinäkuussa, mutta tämä epätietoisuus suorastaan VITUTTAA :D

87 allekirjoittajaa!

Ja 127...

Katotaan saadaanko 200 tänään! :D

...JA SIELTÄHÄN SE TULI! :D sitte 300!

NOONNII 300! Sit 400... ehtis viel tän päivän puolel!

Hyvältä näyttää! väännetään viel 450 niin oon iloinen! :D

Kohta 500 rikki :) TSIRP!

505! Nyt on hyvä tahti! :D

617 Nyt tää alkaa näyttää jo listalta! :D Nyt jos joku saa yhteyden Rauskiin tai on muuten Rauskin läheinen vois yrittää ottaa selvää onko Rauski ihan rappiolla vai onko mitään syytä olla huolissaan.

Okei Okei 848 kirjoittajaa wuuhuu....