Säilytetään Teeriniemen Taikametsä lasten leikkipaikkana
Ota yhteyttä adressin tekijään
Sailyttakaa Teeriniemen Taikametsa.
Don't give up!!!
Ihana metsä - lapsilla ei ole ääntä
Meidän kaupunginvaltuustossa täytyy ymmärtää puolustaa myös niitä, joilla ei ole ääntä. Lupaan tehdä sen!
Re: Sailyttakaa Teeriniemen Taikametsa.
#2: Kristiina Graham - Sailyttakaa Teeriniemen Taikametsa.
Itse en enää tätä nykyä asu Vaasassa, mutta minulla itselläni on paljon mukavia muistoja kyiseisestä pikkumetsästä. Toivottavasti metsä säilyy jatkossakin lasten ja miksi ei myös aikuisten ilona :)
Lähimetsien puolesta!
Purolan kaavassa ja Huuhkajankadun tienoon lisärakentamisessa jäin kaipaamaan Teeriniemeläisten aktiivisuutta.
Ei kannata anta suosiolla pilata omaa asuinaluetta!
Taikametsän puolesta
Kirjakin tehty
MRRR...
Re: Kirjakin tehty
#15: Geoffroy Saintomerilainen(Tarmo Peltokoski) - Kirjakin tehty
Olen kuullut. Loistavaa! Nettisivuja...?
säilyttäkää teeriniemen taika metsä!!!!!!!!!!! HALOO
älkää tuhotko sitä
Metsä säilytetään!! Mä vaadin!
Kuunnelkaapas vähän te kaupungin vähä-älyiset tollot! Vaasassa on kerrostaloja vaikka millä mitalla! Eikö nyt pari voida jättää rakentamatta? Sitä paitsi, kuka edes tulisi kouluun jos ei ole paikkaa missä leikkiä? Metsä on Teeriniemen paras leikkipaikka! Minä ja minun 2 kaveriani olemme tehneet tosi hyviä stuntteja siinä metsässä! Olen leikkinyt metsässä kauemmin kuin muistan ja nyt se aiotaan hävittää? Menin leikkimään sinne kavereideni kanssa, menin sinne kun olin yksin, kirjoitin Tarmo Peltokosken kanssa oikein kirjaa!!! Ei käy! Metsää on vielä jäljellä ja Herran pieksut! Teeriniemen koulu on varmaan ainoa koulu jossa on metsä ja nyt muka sekin aiotaan jyrätä kerrostalojen tieltä!?!?!? Ei käy!! Niin kauan kun olen elossa, teeriniemen koulun metsää ei jyrätä! Olen neljäsluokkalainen kuten Tarmo Peltokoski ja varmaan yksi nuorimmista kirjailijoista Tarmon kanssa!!!! Metsää ei jyrätä!!!! Tiedän että metsä ei ole koulun omistuksessa mutta silti!!!! Kuunnelkaa tätä!!!
Re: Re: Kirjakin tehty
#18: Vieras - Re: Kirjakin tehty
Kyllä kotisivutkin on.... tässä: www.thecastle.nettisivu.org
METSÄ ON AINA IHANA
TEERINIEMEN TAIKAPUISTO PALASTUKOON.....
GS - The Castlen kotisivujen pääkäyttäjä
http://thecastle.nettisivu.org/
Teeriniemen metsän puolesta
Jos on pakko, köytetään sitten itsemme puihin. Tehdään parhaamme loppuun asti, niin ei tarvitse katua. Kun metsä kerran kaadetaan, ei sitä enää koskaan takaisin saa...
| This discussion has been closed. |