Sairaanhoitajat pois palkkakuopasta!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Epäoikeudenmukaisuus
Ja nyt sitä palkkaa täytyy vaatia lisää, kun Suomen talous on jo muutenkin siellä kuopassa? Hyvä jos saamme pitää nykyisistä oikeuksistamme kiinni! Itse olen yliopistokoulutuksen käynyt esikoulunopettaja ja kuukausipalkkani on 2300e. Sekin on todella huono koulutukseen, vastuuseen ja työmäärään nähden. Työnvaativuus on lisääntynyt luultavasti jokaisella alalla ja monet muutkin ammattiryhmät ovat palkkakuilussa. Tuntuva palkankorotus ei olisi oikeudenmukaista saati sitten tähän yhteiskunnalliseen tilanteeseen sopivaa.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Olen itse työterveyshoitaja. Nykyiset työn vaatimukset, osaamisvaateet ja työn vastuullisuus sekä lisääntynyt työmäärä ei ole suhteessa työstä saatavaan korvaukseen. Jo valmistuneen sairaanhoitajan/terveydenhoitajan palkan tulisi olla ainakin 500 euroa nykyistä parempi 2800-3000 e, jolloin kokeneen hoitajan palkka lisillä 3500-3700 e.Pitkään työssä olleena näen työkentällä yhä tyytymättömämpiä työntekijöitä työhönsä, alan vaihtajia ja koulutuksiin lähtijöitä varsinkin nuorissa hoitajissa. Uusi nuori sukupolvi tekee tätä työtä yhä vähenevin määrin näillä palkoilla ja eduilla, mitä hoitotyöstä saa.
He ovat myös sairaanhoitajia ja tekevät kentällä erittäin vastuullista ja vaativaa työtä.
Suosittelen tutustumaan.
Re: Pah
Kuinka houreinen ja urpo maailmankuva pitää olla, että uskoo sairaanhoitajan työn "vaativaksi tai "haastavaksi"??
Re:
Onko ensimmäisen vuoden opiskelu jotenkin vastuullista? Tai ennemminkin, minkälainen kuva ensimmäisen vuoden opiskelijalla on työelämästä? Ei minkäänlainen.
| This discussion has been closed. |