South Parkin jakso, jossa Mohamed pukeutuu karhuksi, näytettävä Suomessa sensuroimattomana
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista South Parkin jakso, jossa Mohamed pukeutuu karhuksi, näytettävä Suomessa sensuroimattomana.
|
Ahti Hietanen Adressin tekijä |
#105.05.2010 17:18Olen tässä joutunut poistamaan tästä adressista lyhyellä ajalla 3 allrkijoitusta, koska ne on ollut asiattomia. Pyydän niitä tekevää henkilöä/henkilöitä lopettamaan. Tähän adressii on tarkoitus saada oikeita allekirjoituksia. Häirikköallekirjoituksissa on vihjailtu adressini sivistymättömyydestä. Minun mielestä ei ole kovin sivistynyttä tehdä häirikköallekirjoituksia adresseihin. Mielestäni se on huomattavasti sivistymättömämpää kyuin sananvapauden puolustaminen. |
|
| |
|
Aatos Jalo Saimaa |
#2 jos etsit sivistystä28.05.2010 16:51jos etsit sivistystä, mitä sä internetsissä teet? Internets on aikuisten hiekkalaatikko, vessanseinä, globaali jättiluonnoslehtiö ja ajatusten paperikori. Adressisi on joka tapauxessa aiheellinen ja allekirjoitin sen. Kysyt:"4. Olisiko juutalaiset suuttuneet näin paljon karhuksi pukeutuneesta Mooseksesta?" Juutalaiset suuttu ihan älyttömän herkaästi. Juutalainen media on myös aivopessyt koko maailman puolustamaan juutalaisten erityiskoskemattomuutta. Mä olen lentänyt vaikka miten monessa paikassa netissä porttikieltoon kirjoitettuani jutkuläppää. Minun puolesta Israel ja muslimimaailma saisi selvittää välinsä ihan yksinään, minua ei kiinnosta vaikka ne tappaisi toisiaan miljoonittain. Kun vaan pitäisi sen rähinän siellä jossain hevonkuusessa. Vaikka yleensä vieroxun kaikkea tätä juutalaisten luomaa Islam-vihaa joka nyt kukoistaa muoti-ilmiönä, niin tämä yksittäinen adresssi on minusta hyvä ja kritiikinkestävä, joten allekirjoitan juuri tämän ja vain tämän yleis-agendani mukaan (joka on islamin puolustus loanheittotulvaa vastaan) --- Voitaisko kehitellä kuitenkin jotain OIKEAA tekemistä adressit.comin venklaamisen sijasta? Kukas taho on vastuussa sensuroimisista? MTV ? vai mitä noita nykyään nyt onkaan. En ole liiemmin katsellut telkkua (jutkuluukkua) viime vuosiin. Mites ois suora yhteydenotto sinne? |
|
| |
|
Ketä Kiinnostaa Enkerro |
#328.05.2010 19:21Sivistyskin on suhteellista... On sekin tietynlaista sivistystä, että tietää kaikkee hienoja juttuja tääl netis. Jos joku tietää jostain jotain mistä moni ei tiedä mitään, sitä ei arvosteta, mutta jos joku tietää jotain, mitä kaikki tietää, häntä arvostetaan ja pidetään "sivistyneenä". V***u mä inhoon sitä sanaa. Ja sellasii ihmisii minkä mielest "täytyy olla sivistynyt". Silti ne ei ite tiiä kuka on Gordon Freeman. On sekin sivistystä että tietää, millainen juoni on half-lifellä, koska se on pelihistorian kannalta hyvin tärkeä peli, sitä ei vain arvosteta! CS:ääkään ei olisi ilman half-lifeä... |
|
| |
|
Ketä Kiinnostaa Enkerro |
#428.05.2010 19:25Ja se olisi iso pala historiaa pois, jos ei olis CSää... niin että älkää käyttäkö sitä sanaa, tai jatkan samaan malliin off-topickina! Btw. South park SUCKS. WARETA NETISTÄ, ei pitäs valtiolla olla mitään sanottavaa, jos se on ainoa keino. Tai youtubestki voi löytyy... |
|
| |
|
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa. Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman? Aloita kansanliike luomalla adressi.
Aloita oma adressiMuita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Ylistaron lukion, Kirja-Matin alakoulun ja Peräseinäjoen Alaviitalan alakoulun puolesta
2128 Luotu: 29.03.2026
Vanhuspalvelut paremmiksi
889 Luotu: 02.04.2026
Ei ydinaseita Suomeen - Inga kärnvapen i Finland!
686 Luotu: 02.04.2026
VETOOMUS ELÄVÄN SIKOSAAREN PUOLESTA
411 Luotu: 02.04.2026
Pelastetaan Taidetestaajat – jotta jokainen nuori voi tuntea taiteen / Rädda Konsttestarna – så att varje ung människa kan få uppleva konst
2260 Luotu: 16.03.2026
Säilytetään Myllytien toimintakeskus – Järvenpään yhteinen olohuone
1009 Luotu: 12.03.2026
Taysin asiakaspysäköinnin Riviparkki maksuttomaksi öisin ja viikonloppuisin
608 Luotu: 24.03.2026
Oravanpesän päiväkotia ei saa lakkauttaa
114 Luotu: 02.04.2026
Ähtärin vanhusneuvoston adressi Sote-keskuksen sijoittamisesta Ähtärin sairaalan yhteyteen
1819 Luotu: 06.02.2026
Koivuhaan terveysasema tulee säilyttää! Sijaitsee Mäntynäädänkatu 6, 67800 Kokkola
408 Luotu: 17.03.2026
Metropolian kirjastoja ei saa lakkauttaa!
1506 Luotu: 17.03.2026
Etelä-Helsingin joukkoliikenneyhteyksiä täytyy parantaa!
84 Luotu: 26.03.2026
KANSALAISADRESSI Tyrvään kirkon kulttuurihistoriallista arvokkuutta kunnioittavan ja vaikean taloustilanteen huomioivan peruskorjauksen puolesta Sastamalan seurakunnan kirkkovaltuustolle
623 Luotu: 29.01.2026
Adressi Petteri Orpon hallituksen leikkauspolitiikkaa vastaan
850 Luotu: 05.02.2026
Salon kaupungin Hähkänän ja Sirkkulan koulujen säilyttämisen puolesta
1307 Luotu: 01.03.2026
PELASTETAAN JALOTUKSEN KOTI
772 Luotu: 29.11.2025
Katulinjauksen VE2 vastustus Kuopio, Neulamäki, Mottitie-Konkelokuja välille.
303 Luotu: 26.02.2026
Raatti on säilytettävä uimahallina
2214 Luotu: 28.01.2026
Hius- ja kauneudenhoitoalan yritykset ja työpaikat ovat vaarassa! ALV 14% Heti!
23644 Luotu: 20.03.2025
Ridasjärven koulun ja päiväkodin säilyttäminen
522 Luotu: 12.03.2026