South Parkin jakso, jossa Mohamed pukeutuu karhuksi, näytettävä Suomessa sensuroimattomana

Ahti Hietanen
Adressin tekijä

05.05.2010 17:18

Olen tässä joutunut poistamaan tästä adressista lyhyellä ajalla 3 allrkijoitusta, koska ne on ollut asiattomia. Pyydän niitä tekevää henkilöä/henkilöitä lopettamaan. Tähän adressii on tarkoitus saada oikeita allekirjoituksia. Häirikköallekirjoituksissa on vihjailtu adressini sivistymättömyydestä. Minun mielestä ei ole kovin sivistynyttä tehdä häirikköallekirjoituksia adresseihin. Mielestäni se on huomattavasti sivistymättömämpää kyuin sananvapauden puolustaminen.
Aatos Jalo
Saimaa

#2 jos etsit sivistystä

28.05.2010 16:51

jos etsit sivistystä, mitä sä internetsissä teet? Internets on aikuisten hiekkalaatikko, vessanseinä, globaali jättiluonnoslehtiö ja ajatusten paperikori.

Adressisi on joka tapauxessa aiheellinen ja allekirjoitin sen.

Kysyt:"4. Olisiko juutalaiset suuttuneet näin paljon karhuksi pukeutuneesta Mooseksesta?"
Juutalaiset suuttu ihan älyttömän herkaästi. Juutalainen media on myös aivopessyt koko maailman puolustamaan juutalaisten erityiskoskemattomuutta. Mä olen lentänyt vaikka miten monessa paikassa netissä porttikieltoon kirjoitettuani jutkuläppää.

Minun puolesta Israel ja muslimimaailma saisi selvittää välinsä ihan yksinään, minua ei kiinnosta vaikka ne tappaisi toisiaan miljoonittain. Kun vaan pitäisi sen rähinän siellä jossain hevonkuusessa.

Vaikka yleensä vieroxun kaikkea tätä juutalaisten luomaa Islam-vihaa joka nyt kukoistaa muoti-ilmiönä, niin tämä yksittäinen adresssi on minusta hyvä ja kritiikinkestävä, joten allekirjoitan juuri tämän ja vain tämän yleis-agendani mukaan (joka on islamin puolustus loanheittotulvaa vastaan)

---
Voitaisko kehitellä kuitenkin jotain OIKEAA tekemistä adressit.comin venklaamisen sijasta? Kukas taho on vastuussa sensuroimisista? MTV ? vai mitä noita nykyään nyt onkaan. En ole liiemmin katsellut telkkua (jutkuluukkua) viime vuosiin. Mites ois suora yhteydenotto sinne?
Ketä Kiinnostaa
Enkerro

28.05.2010 19:21

Sivistyskin on suhteellista... On sekin tietynlaista sivistystä, että tietää kaikkee hienoja juttuja tääl netis. Jos joku tietää jostain jotain mistä moni ei tiedä mitään, sitä ei arvosteta, mutta jos joku tietää jotain, mitä kaikki tietää, häntä arvostetaan ja pidetään "sivistyneenä". V***u mä inhoon sitä sanaa. Ja sellasii ihmisii minkä mielest "täytyy olla sivistynyt". Silti ne ei ite tiiä kuka on Gordon Freeman. On sekin sivistystä että tietää, millainen juoni on half-lifellä, koska se on pelihistorian kannalta hyvin tärkeä peli, sitä ei vain arvosteta!

CS:ääkään ei olisi ilman half-lifeä...
Ketä Kiinnostaa
Enkerro

28.05.2010 19:25

Ja se olisi iso pala historiaa pois, jos ei olis CSää... niin että älkää käyttäkö sitä sanaa, tai jatkan samaan malliin off-topickina! Btw. South park SUCKS. WARETA NETISTÄ, ei pitäs valtiolla olla mitään sanottavaa, jos se on ainoa keino. Tai youtubestki voi löytyy...