Adressit.com

Tokio Hotel ___EI___ suomeen 2009

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tommi Virtanen#26 Feb 10, 2009, 22:22
Määrittele Suomi. Luulisin että nuo 163 allekirjoittanutta ovat Suomen kansalaisia ,enkä näe syytä miksi he häpeisivät minua. Muuten miksi te "th" fanit jaksatte edes kirjoitella tänne. Miten te hyödytte noista "Kasvakaa vitun nolot" kommenteista?Muuten, Tokio hotel aiheuttaa anoreksiaa ja väärentää nuorten maailmankatsomusta. Ja kuten vaarini kerran sanoi,kyllä saksa on karmee kieli!

This comment has been removed by the person who wrote it.

Satu Oja#28 Feb 11, 2009, 13:23

Tommi Virtaselle

Nyt sinä "iso, viisas mies" pidät pääsi kiinni! Olet joku nettifriikki, jonka on pakko olla koneella koko ajan, ja kun et keksi muuta tekemistä, niin teet tällaisia ihme adresseja, joissa voisit kiusata ihmisiä! Olen vähän lukenut kommenttejasi, ja nistä selviää, millainen sekopää olet. Anteeksi kovasti jos pahoitit mielesi, mutta omapahan on harmisi, kun et keksi muuta tekemistä kun perustasaa tällaisia. Tiedän, että on ollut natsi-saksaa yms. mutta tuskin ne vaikuttavat Tokio HOtelin musiikkiin, ja sitäpaitsi omien sanojesi mukaan:

"Ne saastuttaa ilmaa jota hengitän.
Kyllä se vielä todetaan että se aiheuttaa aivosyöpää.
Natsi-Saksa nousee taas tokio hotel keulakuvanaan. "

Ja nuo ovat asioita, mitä haittaa on Tokio Hotelista. Saastuttaa ilmaa, no en ihan usko. Aiheuttaa aivosyöpää, juu aivan varmasti. Ja että tokio hotel olisi natsi-saksan keulakuva?? Ennen kun jatkait noita väitöksiä, tai edes julkaiset niitä, niin kannattaisiko hankkia hieman tietoa Tokio Hotelista?? Kuuntele heidän haastattelujaan, tai jotain, ja huomaat, että he eivät todellakaan ole sellaisia kun luulet.

Ja olen melko varma, että ajattelet minun olevan joku 8.v th-ihkuttaja tai "pikku-emo", mutta mitä itse olet?? ehkä noin 10 vuotias poika, jonka elämä on murskattu, ja hän viettää aikaa koneella kiusaten muita, koska hänellä ei ole kavereita, tai mitään tekemistä. Minä itse asiassa säälin sinua, sillä sinulla ei näytä olevan muuta kuin tietokone, jolla teet muut vihaiseksi. Hankkiudu hoitoon! Voisit vaikka soittaa numeroon:
* Espoo (09) 8195 5360
* Helsinki (09) 6224322
* Tampere (03) 211 0205
* Turku (02) 253 9667
* Vantaa (09) 871 4043
Tommi Virtanen#29 Feb 11, 2009, 16:07
Tuota,minä en tätä adressia tehnyt.Ja kuka tässä on nettifriikki. Eikö sinulla ole parempaa tekemistä kuin minun kommentteihin vastaaminen. Taidamme sitten molemmat olla "nettifriikkejä". Miten voit tietää että Tokio hotelin "musiikki" ei ole salaista natsipropagandaa joka aiheutta antisetismiä ja itsemurhia. Et voikkaan! Muuten olen kuullut huhuja tokio hotelin plagioinnista. Siitä en ikävä kyllä tiedä enempää.
Johanna Hakonen#30 Feb 19, 2009, 11:18
Satu Oja, tuo menee tosiaan jo törkeyden puolelle. Miten säälittäviä juuri TE, fanit, voitte olla kun aivan selkeästi näette, että tämä adressi on anti-faneille?

Jos joku sukulaiseni/tuttavani/kaverini kuuntelisi TH:ta, toimittaisin tyypin välittömästi hoitoon, ei sen musiikin kuunteleminen ole tervettä. Ja sen näkee jo teidän käytöksestänne! Musiikissa on pakko olla jotain aivosoluja tuhoavia signaaleja. Ehkä tämä on pelottava totuus siitä, että TH yrittää tosiaan vallata maailman.

"Ja yksi juttu viäl tohon "pikkutytöt" juttuun: THlla on faneja ikäluokista 8-21(jopa 22) ja tuossa joukossa on myös miespuolisia ihmisiä." Miespuolisia? Ehkä juuri niiden kakaroiden isiä korkeintaan. :---D
Tara Sahlstedt#31 Feb 23, 2009, 22:22

Ei hitto.

Kasvakaa ihmiset.On meinaan helvetin lapsellista tehdä tälläsiä adresseja,huoh.
jenna salomaa#32 Feb 26, 2009, 21:43
"Huomioi seuraavat asiat viestiä kirjoittaessasi

* Älä syyllisty rikokseen esim. kiihotus kansanryhmää vastaan, kunnianloukkaus, yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen, laiton uhkaus
* Vältä rasististen ilmausten käyttöä
* Pyri perustelemaan mielipiteesi, koska mielipiteesi ei luultavasti kiinnosta ketään, mutta perustelu sen sijaan voi kiinnostaa moniakin.
* Vältä henkilökohtaisuuksiin meneviä hyökkäyksiä. Jos joku on eri mieltä kanssasi, niin älä hauku kirjoittajaa, vaan kumoa hänen perustelunsa."

Te viisaat, aikuiset ihmiset voisitte ensimmäisenä lukea säännöt.

- Syyllistytte monet tuohon kiihotukseen. "Kiihotus kansanryhmää vastaan on puhetta tai kirjoitusta, jonka tarkoitus on halventaa tai pelotella kansanryhmää tai lietsoa väkivaltaista tai syrjivää toimintaa kansanryhmää kohtaan."

- Rasismissa sama homma, syrjintää kansaryhmää kohtaan vain historian takia.

- Ette juurikaan perustele sanomisianne, kerrotte vain että Tokio Hotel ei missään nimessä saa tulla Suomeen ja että heidän musiikkinsa on perseestä.

- Haukutte jokaista 'ihkuttajaa', vaikka säännöissä erikseen mainitaan että ÄLÄ hauku kirjoittajaa, vaan kumoa.

Ei mitään adressia vastaan, mutta. No, asia nyt varmaan tuli selväksi.
Tommi Virtanen#33 Feb 26, 2009, 23:13
Toi oli alhanen veto. Tokio hotel fanit kansanryhmä?rasismia?mitä helvettiä? Kyllä aika perkeleen usein te "th" fanit rupeatte solvaamaan meitä enkä muista haukkuneeni itse kuuntelijoita. Vaikka olen kyllä hajamielinen.
jenna salomaa#34 Feb 27, 2009, 13:41
En tarkoittanut Tokio Hotel faneja vaan sitä miten toiset arvostelevat saksalaisia esimerkiksi historian perusteella. Enkä minä muistaakseni sanonut tarkoittavani tuolla viestillä ketään tiettyä henkilöä.
Lauri Nuotio#35 Feb 27, 2009, 23:54
Totuus on, että suurin osa Tokio Hotellia "fanittavista" ihmisistä on tyttöjä, jotka ylireagoivat armotta jokaiseen kyseistä bändiä koskevaan ja varsinkin loukkaavaan kirjoitukseen/juttuun. Eikö koko adressia voisi vaikka ottaa läppänä? Jos ette itsekään usko sen toteutumiseen, miksi vingutte?

Tämäkin keskustelu alkaa menemään jo vähän yli;
"
En tarkoittanut Tokio Hotel faneja vaan sitä miten toiset arvostelevat saksalaisia esimerkiksi _HISTORIAN_ perusteella. Enkä minä muistaakseni sanonut tarkoittavani tuolla viestillä ketään tiettyä henkilöä.
jenna salomaa (pori, 27.2.2009 13:41) "

Ja Satu Ojalle, annat kyllä itsestäsi sellaisen kuvan, että olet itse juuri yksi niistä koneen vangitsemista nörteistä joille elämän tärkein asia on olla täällä pätemässä.

- Kettu kuittaa

Ps. Niille, jotka ihmettelevät, miksi tämän kirjoitin: Oli hiton tylsää.
Maria Leino#36 May 24, 2009, 19:05
Oikeesti, miten jaksat tuhlata aikaas siihen että huolehdit ettei Tokio Hotel ole tulossa Suomeen. Ja kuinka alas oikeesti vajoat jonkun sun vihaamas bändin takia. Ei tälle voi muuta kun oikeesti nauraa, tän adressin allekirjottaa ne joilla ei oo muuta tekemistä ku miettii jotain näinkin turhaa asiaa. Kertokaa mikä siinä on, mitä se teidän elämää vahingoittaa jos bändi tuliskin Suomeen? :'-D

Ja muuten, kyllä bändi tietää et niillä on faneja täälläkin :D "Kun 5000 nimeä on saatu kasaan, lähetämme tämän adressin TH:lle kirjeen kera toivoen heidän suuntaavansa kiertueensa vaikkapa Ruotsiin." Musta tuntuu ettei niitä yhtään kiinnosta joidenkin k*sipäiden säälittävä kirje jossa ne koittaa kertoa ettei niitä muka kaivata :D
Osteri Ossi#37 Sep 12, 2009, 00:22
Tuskimpa adressin tekijäkään tätä adressia turhan vakavasti otti, tämähän on tosiaan vaan läppää. Miksi TE fanit itseasiassa edes viitsitte kommentoida tätä adressia, jos tiedätte ettei ole totta, että TH on paskaa tai "Bill" on homo jne... Oletteko tosiaan niin ylireagoivia teini-pissis-ihq-hintti-hybridejä, että teidän tulee jaksaa kritisoida tätä tyhjänpäiväistä adressia? Siis tämä on LÄPPÄÄ, EI TOTTA, kyllä luulisi, että te tiedätte sen...mutta EI, ette tiedä. Saisitte kaikki hävetä...
Vieras#38 Jun 21, 2010, 19:50

LOL

VOI VITTUKU TEILLÖ ON PALJON NIMIÄ ! HAHAHAHAH XD