Tommille urhoollisuusmitali!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Taito, vaisto ja nopeus ...
Itse 1980 luvulla en olisi voinut kuvitella moista järkytystä kesken rakastamani matikan tunnin. En voi kuin kunnioittaa Tomppaa ja kaikkia muita hyvin toimineita. Myös oppilaat toimivat ohjeiden mukaan. Voimia kaikille osallisille ja uskoa huomiseen! Kyllä poliisit ja pelastuslaitoskin osaa toimia, kun tilanne on vakava. Varjelus takataskussa eteenpäin!
Voimia Tommille ja kaikille joita tämä koskettaa.
Nämä tapahtumat olisivat voineet päättyä paljonb traagisemminkin. Kiitos opettajalle rohkeudesta.
Höpö höpö
Tommi, pelastava enkeli!
Enpä usko, että meistä jokainen olisi välttämättä toiminut samalla tavalla kyseisessä tilanteessa, ollaan me ihmiset niin erilaisia ja jokainen meistä reagoi eri tavoin. Tosiasia kumminkin nyt on , että Tommin nopea reagointi pelasti luokasta henkiä! Voi vaan kuvitella, että mitä olisi tapahtunut, jos ampuja olisi päässyt kunnolla aseen kanssa luokkaan. Uutisissa olisi nyt varmasti ihan toisenlaiset otsikot. Suuret kiitokset siis Tommille, sinä olit pelastava enkeli!! Sinun ansiostasi ihmishenkien menetykseltä vältyttiin ja se jos mikä on urhoollisuusmitalin paikka! Jaksamisia Tommille ja kaikille, joita asia koskettaa!!
Re:
Voi pyhä jysäys! Onko sillä väliä, josko siinä on yksi, kaksi tai kolme ällää, ei näitä kommentteja siihen mitallliin paineta.
Kiitos Tommi
Itsepuolustaja ei ole sankari
Re:
Erkki on nyt ymmärtänyt ihan väärin. Ensin tuli ampuja, vasta sitten kuulutus. Niin että kyllä Tommi vaan on sankari ja koko luokan pelastaja. Näin on asia.
Re: Re:
Siinä tapauksessa opettajan toiminta on ollut todellakin erinomaista ja henkiä säästävää.
Yksi seikka
Re: Joku raja
Ja mahdollisesti 14 oppilaan hengenpelastaminen.Pikku juttu jäi huomioimatta.
Re:
Mielestäni jokaisella ihmisellä,joka ajaa autoa,on velvollisus osata ajaa sitä?Liikenteestäkin löytyy huonoja sekä hyviä kuskeja.Mutta Tommin kaltaisia ei montaa löydy.(Toivottavasti ymmärsit mitä tarkoitan)
Re:
Olin itse paikalla ja kuulutus tuli aikaisintaan 2 laukauksen jälkeen...Opettaja teki oikein,kun meni itse avaamaan oven eikä päästänyt ketään oppilasta.
| This discussion has been closed. |