TUEN ILMAUS PÄIVI RÄSÄSELLE!
TUEN ILMAUS PÄIVI RÄSÄSELLE! / Tiedotteet / Pride-liputus on provokaatio ja laajasti loukkaavaa! / Kommentit
|
Minäsevaan |
#1 Ei pridelle!30.08.2022 02:46Kiitos, Juhani! |
|
| |
|
M.Kongisoto |
#2 Maailmankaikkeuden ruttopesäke SETA09.09.2022 08:50Siinä oli jälleen korkean järjen kirjoitus, ei lisättävää. Tällainen Setan kaltainen rasistinen järjestö pitää lopettaa kokonaan, sitä voi hyvin verrata mustaan ruttoon, sen verran karmeasta saastasta on kyse. Kaikki Pride-toiminta pitää lopettaa rasismin vakavimpana muotona. Jos joku hilaa rasistilippua salkoon osoittaakseen tällaiselle rappioryhmälle tukea, tällainen henkilö pitää toimittaa oikeuteen yleisen rauhan häirinnästä yhteiskunnasta, lapsen kehityksen häirinnästä ja järjestelmällisen rasismin provosoinnista. Seta kuten kaikki muutkin vastaavat järjestöt ovat yhteiskunnan tukipilarien pahin mädännyttäjä.
|
|
| |
|
Vieras |
#313.09.2022 07:33Savonlinnassa toimitaan mielestäni aivan oikein, toivottavasti jatkossakin. |
|
| |
|
Vieras |
#412.12.2022 17:20Hyvä Savonlinna !
|
|
| |
Kommentoi adressia |
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.