Mopot 80 km/h
Ota yhteyttä adressin tekijään
ei nyt sentään!
Re: näin
mielestäni mopoikää ei pidä nostaa vaan näin pitäisi tehdä
15v. = vakio mopo
16v. = 80 km/h
Re: EI EI JA EI
se olisi jos tyhmää koska mopot olisi vielä enemmän tien tukkona ja sitähän ei kukaan kaupungissa asuva halua, että heidän edessä pörrää mopo jotain 25 km/h ja kattoo ikkunasta nii pyöräilijätkin vetää ohitte. ja se 40 vauhti saattaa olla sinulle vähä-älyiselle suuri mutta jos olisit itse ajanut vuoden mankilla joka kulkee sen 45 nii kyllä suaki potuttais ja pistäisit sen kulkemaan kovemppaa.
joo
mopot 65
jutjuu
...
Apriliani (SR 50 R Factory) on tarkoitettu niihin olosuhteisiin, mitä Italiassa on (eli juuri kuristamattomaksi - noin 80km/h kulkevaksi). Jarrut ovat tehokkaat kun miettii että kyseessä on kuitenkin vain 50cc menopeli. Toki jarrutusmatka lähes tuplavauhdista Suomen 45km/h rajoitukseen pidentyy huomattavasti, mutta ite ainakin koen olevani sen verran viisas etten tee äkkijarrutuksia, pidän riittävän pitkät turvavälit jne.
On typerä oletus, että kaikki mopojen "virittäjät" ovat huligaaneja tai muuten tyhmiä, eivät menesty koulussa, pakoilevat poliiseja yms.
Ite oon sitä mieltä ettei 80km/h ole liikaa mopolle, joka on UUSI. Nämä vanhat mopot ymmärtää, joita ei oikeesti oo tarkotettu näihin nopeuksiin. :d Sitten nää 100km/h on kyllä mustakin jo liikaa, tää 80km/h tuolla tuntuu jo ihan maksimilta, mutta sopivalta.
Oon 16-vuotias lukiolainen ite ja tää on mun mielipide. Jos on jotain vastaansanomista niin siitä vaan sanomaan.
Ihan jees keskustelu täällä, rupes ainaki naurattamaan tuo jonkun väite että jarrutusmatka 400 metriä. xd
Ei mulla muuta, tylsyyksissäni kävin täällä. Jatkakaa!
Re: Re: näin
Just näin, ja vielä sillai että mopon itse viritys edelleen kiellettyä. Eli jos haluaa 16v ajaa sen 80 km/h niin kauppaan ja uusi mopo, mikä on jo tehtaalla laitettu kulkemaan sen 80 km/h
Re: gtfo
kyllä se 45 on vähän liian vähän,mopot jää muun liikenteen jalkoihin. 65km/h ois sopiva niin pysyisivät muun liikenteen mukana
Re: ....
Suurin osa pojista on ajanu lujempaakin ennen mopoikää olen itse ajanut isäni moottoripyörällä sitä 150km/h ja ei ole mitenkään kovaa toi 60km/h aloitteleville kuskeillekkaan :)
Re: haha
taidat puhuu itestäs nyt.Onkos susta kiva ohitella niitä mopoja jotka kulkee 45km/h? vaaratilanteita sen takia että mopot kulkevat liian hiljaa? kyllä minus mielestä vähemmän vaaraa on jos mopot kulkis 65km/h
Hyvä työ kaikille kokoomuslaisille: muuttakaa reservaattiin!
Re:
Juo vähemmän ES:ää, ajele vähemmän mopolla, luuhaa vähemmän kylillä räkimässä ja käy enemmän koulua. Ehkä joskus sivistyt aikuisen tasolle....tai sitten et.
Joo-o
| This discussion has been closed. |
Voi tuota lasten kielenkäyttöä!
#24: Sami Lehtonen -
Kyllä tämäkin "nuorimies" vaikuttaa kielellisesti sen verran lapselta, että mopon rattiinkaan ei kannattaisi olla mitään asiaa! Nämä ne just rälläävät tuolla kevyenliikenteenväylillä mummoja ja lapsia nurin ja keulittelevat, kunnes kuolo heidät ylimielisenä toisia ihmisiä kohtaan korjaa...
Järki on niin harvan mopoilijan päässä... Täysin turhia vempaimia esim. täällä isoissa kaupungeissa, joissa on hyvät pyörätiet, julkinen liikenne ja aika monella nuorella terveet jalat!