VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE
Ota yhteyttä adressin tekijään
Meitsi joutuu keskeyttämään eräilyn hankaluuksien vuoksi
Pitäkää koiranne kiinni
Metsästäjänketkutorvelot ampuu niitä nytkin luvatta aika paljon, ja myrkyttää ja tukkii suolet. Tiedetään. Metsästäjät mahd pian vapaaksi ammuttavaksi riistaksi, kiitos. Täytyykin perustaa sille adressi, nano-nano
Metsästäjät = Suomen suurin rikollisjärjestö
Re: Pitäkää koiranne kiinni
#2203: nikkeliä ittellenne - Pitäkää koiranne kiinni
ei voi muuta todeta kuin että OVAT NUO SUDENPERSEEN NUOLIJAT TYHMIÄ
Re: Pitäkää koiranne kiinni
#2203: nikkeliä ittellenne - Pitäkää koiranne kiinni
Tuo täyttää jo vihapuheen tunnusmerkit ja on selvää ihmisiin/ihmisryhmään kohdistuvaa uhkailua. Adressin pitäjät, tehkää rikosilmoitus tästä nikkeliä kylkeen nimimerkistä tai poistakaa tuollainen pa..ka välittömästi keskustelupalstalta. Pitäisi sentään kaikkien keskustelupalstalle osallistuvien puolin ja toisin etukäteen ajatella mitä kirjoittaa..
Ettei totuus unohdu
Ihmettelen tässä näitä vihreitten monimuotoisuutta, eikö metsästäjä eikö lihan syöjä eikö pitaisi antaa vapaus asua ihmisten siellä missä haluaa.
Mitä lihan syöntiin tulee vähemmän siellä eskimot salattia syövat, me SUOMALAISET ASUMME PUOLET VUODESSA SAMOISSA OLOSUHTEISSA MITÄ RIISTAN LIHAAN TULEE OTAMME SEN HALLITUSTI TALVEN KYNNYKSELLÄ LIHAVINA. HALOO PIIPERTÄJÄT ÄLKÄÄ PUUTTUKO MEIDÄN HYÖTY LIIKUNTAAN ME KOITAMME OLLA PUUTTUMATTA TEIDÄN PONGOILUUNNE KUN TAAS SE TUNTUU AINAKIN MINUSTA TURHALTA TÄÄLLÄ KUN ON NÄHNYT KAIKENLAISTA.
Metsästysjärjestöt kriminalisoitava suomessa
Jengin tarttis siis vähän valistuu ja alkaa kelaamaan et hei me eletään vuotta 2012 ja täällä on muitakin mestoja asua lande ja pönde.
Eiks maalaiset vois vähän kelata ja siirtyy wolffien reviirilta vekeen, siis eiks voitais palauttaa luonto eläimille ja antaa skutsin kasvaa.
Mä en tajuu enkä haluu ees miettii et suomessa metsästetään, mut enhän mä tajuu yksityisautoilua tai lihansyömistäkään. Miks helvetissä jengi touhuu tällästä eiks ois parempi alkaa kelata asioita ja alkaa vaan relata.
Mulla on sairaasti jengii kavereina ja ne ei diggaa metsästelyä, eikä siis voi ajatella et miten wolffit voi mukamas häiritä pönden elämää landella.
Relatkaa siis kaikki elämä on laiffii.
Antaa kaikkien kukkien kukkia forever
Kallion kadunmies, olen samoilla linjoilla kanssasi!
Re: Metsästysjärjestöt kriminalisoitava suomessa
#2207: Kallion kadunmies - Metsästysjärjestöt kriminalisoitava suomessa
Sielläpä sinä Kalliossa jengisi kans pyörit housunperse polvissa ja naama niin täynnä metallia, että voisit ollarautakauppiaan poika .Ja mummelit kumoon ja käsilukut veks...
Pitäisi saada Pohjoiseen enemmän susia!
Satiainen, Kadunhörhö, Marahörhö ovat kujalla
Onkohan kujilta hommatut päihteet aiheuttaneet pienen pysyvän tilan "kujalla".
Satiaisella nimestä päätellen on pitkäaikainen kokemus "kujalla" olotilasta.
Kyllä hörhöihin verrattuna on jokainen perähikiänkin poikamies-aikamies pekkokin sieltä landelta melkoisen viisas professori.
pöndeläiselle: meitsi ei käytä mitään päihteitä!
Sepe Susi
Hankkikaa itsellenne elämä!
Re: Sepe Susi
Allekirjoittajat NÄKEE PIDEMMÄLLE TÄMÄN ONGELMAN
ENNALTA EHKÄISY ON HYVÄASIA, Pidätkö koti ovea lukossa?
Re: Kallion kadunmies, olen samoilla linjoilla kanssasi!
#2208: Cannabis_Sativa - Kallion kadunmies, olen samoilla linjoilla kanssasi!
Nyt nämä hörhöt houkuttelee muttamaan kaupunkiin, että ne vois ryöstää ja potkia vanhuksia ja heikompia...taitavat olla itse varsinaisia häirikköihmissusia...
Mahtavaa olla taas stadissa, lande on perceestä!
Re: Re: Re: Re: Re: Kaikki suomen suurpetoasiat luontoliiton susiryhmälle.
#2201: - Re: Re: Re: Re: Kaikki suomen suurpetoasiat luontoliiton susiryhmälle.
Minulle syntyy se käsitys, että tämä kirjoittaja ei usko mitään sellaisia lehtiuutisia, jotka osoittavat hänen Oppinsa vastaisia tosiasioita (pahempi siis tosiasioille!). On huvittavaa, että vakaumuksen marinoimalla rintaäänellä esitetään ajatusta, että silloiset lehtiuutiset olisivatkin olleet paikkansa pitämättömiä uutisankkoja, perusteena se, että uusissakin uutisissa voi olla virheitä.
Usean vuoden ajan, kahden maakunnan alueella ja kaikissa silloisissa aviiseissa uutisoidaan nimet, paikat, ajankohdat ja muut yksityiskohdat esiin tuoden tapahtuneet tragediat, joten on huvittavaa - ellei säälittävää - että yli 100 vuotta jälkeenpäin jollain onkin salaista tietoa, miten asiat ovat oikeasti olleet... ja että aiheesta kirjoitetut (tälle henkilölle epämieluiset) uutiset ovat paikkansa pitämättömiä. Onkin koko juttu salajuoni!!! ja paikkansa pitämätöntä uutisointia!!!
Kritiikkiä saa esittää, mutta samalla pitää lyödä faktat pöytään. Millä perusteella laajaa uutisaineistoa pitää epäillä virheelliseksi? Mitkä ovat ne perusteet tähän? Vai onko tulkittava niin, että esitetty mielipide kertoo enemmän esittäjästään kuin asiasta. Jos faktoja ei löydy, niin mielipide on tulkittava vainoharhaiseksi, mitä piirrettä asennelukkoon jumiutuminen voi hyvinkin aiheuttaa.
Uutisoitiin myös, että silloinen viranomaishallinto tilasi alueelle ammattitaitoisia sudentappajia, sudet hävitettiin alueelta ja samalla myös lapsiuhrit loppuivat. Loogisella ajattelulla tässäkin on nähtävissä syy-yhteys susien ja niiden lapsiuhrien välillä, tämän jälkeen lakkasivat pelkoa aiheuttaneet susisurmat ja luonnollisesti myöskin asiasta kirjoitetut uutiset loppuivat. Jokainen ajattelukykyinen ihminen ymmärtää tosiasiat. Jos jonkun Oppi on muuttunut Uskonnoksi, niin silloin tätä yhteyttä ei voi tajuta, tämä inhimillinen piirre on ihmisessä, joka voi sulkea tosiasiat ajattelustaan niin että jää muiden arvioitavaksi missä kulloinkin mennään.
Re: Re: Kallion kadunmies, olen samoilla linjoilla kanssasi!
#2217: terve ruumis ja sielu - Re: Kallion kadunmies, olen samoilla linjoilla kanssasi!
Hyvä kommentti toi "ihmissusi" siellä ne notkuu kaupungin kujil ...ei muuta ko samat lääkkeet ku häirikkösusil....
Re: Sepe Susi
Tuo tänne muutama susi ja löysää irti. Lataan pari pumppua susihaulilla niin katotaan, kuka vapisee. Luulen että se on susen takajalka, joka värisee kun viimeisiä vetelee. Olen kaukana uusavuttomasta ja jos katseen kääntää sinnepäin, luulen että se löytyy sieltä!
| This discussion has been closed. |
Re: Re: Re: Re: Kaikki suomen suurpetoasiat luontoliiton susiryhmälle.
#2198: - Re: Re: Re: Kaikki suomen suurpetoasiat luontoliiton susiryhmälle.
En kysynyt mielipidettäsi kirkonkirjoista vaan miten AL varmensi tiedot oikeiksi? Sama juttu vanhoista lehdistä poimittujen uutisten kanssa. Uudet uutisetkin ovat monta kertaa täyttä puppua, esim. se kultaisen noutajan hyökkäys pojan kimppuun joka uutisoitiin suden tekemäksi.
Tietysti jos oikein uskoo kaiken lukemansa ilman kritiikkiä niin Lappalaisen kirjan voi ottaa tosissaan, muille se on sepustettuja erätarinoita muiden joukossa.