Vakuutuslääkärit on asetettava totuusvelvoitteen piiriin
Ota yhteyttä adressin tekijään
Aluksi vamaani pidettiin venähdyksenä (käsittely vakuutusyhtiössä kesti kuukausia), sitten kun magneettikuvassa ilmeni laaja repeämä, tuli vakuutusyhtiöltä pikalausunto, että kyseessä onkin vanha rappeuma.
Erittäin hyvä adressi, vakuutusytiöiden mielivallalle on saatava loppu, koska erityisesti meillä yrittäjillä ainut kattava sosiaaliturva on itse otettu vakuutus, ja sekin pettää lääkäreiden "juonien" johdosta.
Koska vakuutuslääkärit ovat yhtiön kätyreitä.
Hupaisin juttu oli: kun halvaantunut tuttavani todettiin täysin työkykyiseksi,
Ihmettelen myös miten ks.vak.lääk. pystyy analysoimaan ihmisen vammat, haitat, ym.. näkemättä henkilöä.
Netti pätkii.
Siitä pitää maksaa?????????
Vakuutuslääkäri ei voi tätä kumota.
Tällainen vapautus vastuusta on väärin eettisesti, moraalisesti, ihmisarvon kannalta ja täysin ymmärrystä vailla.
Vakuutusyhtiöt ovat yksi toisensa jälkeen ilmoittaneet myös voitollisista tuloksistaan. Tämäkö on se perimmäinen tarkoitus, kun vakuutusturvaa luotiin. Tämä pelkän voiton tavoittelu rapauttaa nyt jo vakuutuslääkärikunnankin ja sitä kautta koko ajatuksen vakuutusyhtiöiden ja vakuutuksen ottamisen tarkoituksesta.
Re: Totta se on
Kyllä se vaan on ihan totta. Näin 90-luvun alussa "vaikeina aikoina" laman kurimuksessa kansanedustajat palkitsivat vakuutusyhtiöt niistä vipeistä, joilla Suomea pelastettiin. "Oli tehtävä vasikeita päätöksiä..., piti olla päätöksentekokykyä", silloiset valtapoliitikot kehuskelevat vieläkin.
Kun virheet on tehty, niin niitä ei uskalleta korjata, koska siinä tulisi vahvistetuksi, että virheitä on tehty.
Niinpä kansedustajat ahdistavat vakuutuksiin oikeutetut ammattitauti- ja tapaturmapotilaat yhä edelleen ennenaikaiseen kuolemaan, sillä köyhyys on tappava tauti.
On asiassa se etu, että jos on hoksannut sijoittaa vakutusyhtöiden osakkeisiin, niin niistä saa nyt paremmat provikat. Verirahoja.
Liekö tässä syy siihen, että kansanedustajista ei löydy miestä eikä naista mokomaa lakia kaatamaan. Vaikka laki paikattiin vuoden 2016 alussa, niin se jäi edelleen voimaan.
Sen sanamuoto ja valaehtoinen vakuutuslupaus on todella merkittävä. Ja se pitäisi aina vaatia kaikilta lääkäreiltä.
Tämä ehkä vielä täydentäisi asiaa, kunhan lakikin saataisin korjattua, että ei saisi sakntion uhalla lääkäri voisi kirjoitaa vilpiullisiä lausuntoja.
Hoitovirheet tyhjentyneet perheemme ja avioeron jälkeen minun henkilökohtaisen tilini. Pitkäaikaistyöttömän joten kelan peruspäivärahasta ei eläkekertymää. Olen oma-aloitteisesti lopettanut kaikki erikoislääkärien määräämät lääkkeet. Ei yhteydenottoa hoitavalta lääkäriltä. Ei lähetettä joita olen pyytänyt. Potilasturvallisuus ja potilaanoikeuksista olen ottanut yhteyttä lähes koko Suomessa kaikkiin mahdollisiin tahoihin. Olen kirjoittanut myös Euroopan komissaarille jolle kuuluvat terveydenhoidon asiat ja valitukset. Ei mitään tulosta. Suomessa lääkärien valtapeli on loputtava. Minulla on oikeus saada kaikesta menetetyistä tapahtumista korvaukset esim ansioni, sairaalamaksut, kivut, kirurgisettoimeenpiteet, lääkkeiden kustannukset, työkyvyttömyyseläkkeellä rahat takaisin, korvaukset lääkemyrkytyksistä Kirurgiset toimenpiteet ja dialyysihoidosta, syövästä kaihileikkaukseen, lääkeaineiden helvetilliset sivuvaikutukset ym.
Ikäni 63 v.
| This discussion has been closed. |