Vantaalaisille vammaisille oikeus valita kotinsa - ja pitää avustajansa!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Vantaalaisille vammaisille oikeus valita kotinsa - ja pitää avustajansa!.
|
lidman |
#1 Ihmisoikeus tuhoaa toisen ihmisoikeuden, vammaisille oikeus valita asuinpaikkansa06.10.2016 18:35Nykyään on ryhdytty tuottamaan ikäänkuin liukuhihnalta vähäosaisia ja pakolaisia, muita vähemmistöjä, joiden etuja on lähdetty ajamaan. Todellinen holhous yhteiskunta tekee terveistä ja kunniallisista kansalaisista, suomalaisista sairaita, suorastaan tuomittuja ja vihattuja, joiden etuja ei enää ajeta ollenkaan. Raha kelpaa, kulut ja muut kustannukset jätetään yrittäjälle maksettaviksi itselleen maksettaviksi. Täytyisi tulla toimeen omillaan. |
|
| |
|
Vieras |
#206.10.2016 19:25Tsemppiä vantaalaiset tsemppiä!! |
|
| |
|
Vieras |
#307.10.2016 07:56Vantaalla vammaiset nuoret ja aikuiset tarvitsevat Pysyvän suht koht edullisen asunnon siinnä missä Me muutkin suomen kansalaiset. |
|
| |
|
Vieras |
#4 Re: Ihmisoikeus tuhoaa toisen ihmisoikeuden, vammaisille oikeus valita asuinpaikkansa07.10.2016 09:07Vaan kun ihmiselle ei ole annettu oikeutta valita, syntyykö sokeana tai kehitysvammaisena. Tai ajaako rattijuoppo päälle ja vie liikuntakyvyn. |
|
| |
|
Vieras |
#507.10.2016 20:13Suututtaa, siksi allekirjoitin. |
|
| |
|
Vieras |
#608.10.2016 07:43Pidetään heikoimpien puolta- eikö tämä ole sivistysvaltion tunnuspiirre? Vai eivätkö ihmisoikeudet kuulukaan kaikille? |
|
| |
|
Ihmisen asialla |
#7 Oma koti15.10.2016 18:24Vammaisilla on oikeus pysyvään kotiin. Ei heille saa kilpailuttaa kotia jatkuvasti. |
|
| |
|
Vieras |
#815.10.2016 21:06Asuinpaikan valinta on perustuslaillinen oikeus myös vammaisille. Periaatteessa pitäisi käyttää tässä hoitajatapauksessa sitä lakia joka on vammaiselle edullisin. Vammaispalvelulaki on mielestäni oikea vaihtoehto. Tämä lakien tulkinta on nousemassa kunnissa väärien tulkintojen takia ja säästöyritysten temppuilujen takia entistä enemmän esiin. Periaate on laintulkinnoissa aina asiakkaan edun mukainen tulkinta. |
|
| |
|
Vieras |
#916.10.2016 04:44On se kumma kun päättäjien huonon ammattitaidon ja huonon moraalin takia saa kokoajan olla taisteluasemissa. |
|
| |
|
Vieras |
#1019.10.2016 07:23Allekirjoitin adressin, koska uskon ihmisten väliseen tasa-arvoon valita itse asuinpaikkansa. Raha ei saa olla ainoa tekijä valintoja tehtäessä meidän verotuloilla. |
|
| |
Kommentoi adressia |
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.