Raiskauksille kovempi tuomio!
Ota yhteyttä adressin tekijään
This comment has been removed by the site administration.
Reason for the removal: spam
Ei näistä täten mitään mahdottomia rapsuja voi antaa. Luonnollinen osa ihmistä. Sama kuin voimakas intohimon ja rakkauden tunne toista kohtaan kiellettäisiin.
Perätön raiskaussyyte
tai sillä uhkaaminen pitää alistaa samaan rangaistusluokkaan raiskausten kanssa.
Myös vieraan miehen vieminen kotiin humalassa rangaistavaksi teoksi.
This comment has been removed by the person who wrote it.
raiskarit
raiskaajille kunnon tuomiot, varsinkin somali raiskareille! somaleilta kivekset irti ja lähetetään mogadishuun sukulaisille! sit palliton solkku somalille postimerkki persuksiin ja takas sinne roskalaatikkoon mistä on tullutkin!! seuraavan kerran kun notkuu Suomen rajalla maha kurnien niin selkäsauna ja 5v teräskonttiin etelä satamaan. ja jos on sen jälkeen kotiinsa lähtijäks niin uikoon sinne.
Muita hyviä adresseja allekirjoitettaviksi
Muita hyviä adresseja allekirjoitettaviksi:
Näiltä sivustoilta löytyy myös silmiä avaavaa tietoa sukupuolineutraalin avioliittolain negatiivisista vaikutuksista.
Kansanäänestys sukupuolineutraalin lakiehdotuksen kumoamiseksi
Avioliittolaista suoritettava kansanäänestys.
kaasu uuniin kaikki.tämähän olisi vihreiden homma poistaa tällainen paha saaste suomesta.
t.kauko
Kansalaisaloite kansanäänestyksestä sukupuolineutraalista avioliitosta
|
Käykääpä allekirjoittamassa tuo: Kansalaisaloite laiksi neuvoa-antavasta kansanäänestyksestä samaa sukupuolta olevien henkilöiden avioliitosta ja heidän oikeudestaan hakea perheen ulkopuolista adoptioita Löytyy sivuilta www.kansalaisaloite.fi Keräys käynnissä 15.6.2015 asti, Toimi nyt! ps Jaa Facebookissa, sähköpostilla, keskustelufoorumeissa, kerro kaverille |
Valitettavan moni kokee sen
Valitettavasti minun kaverini on raiskattu 2 kertaan... Ja itse olen ollut myös uhri...
Suomea ei enää osata
Raiskauksille kovempi tuomio? Siis täh? Miksi raiskaukset pitäisi laittaa vankilaan?
| This discussion has been closed. |