Vastustamme pakolaisten vastaanottokeskusta Paraisille!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Vastustan turvapaikkabisnestä muun muassa siksi, että samaan aikaan kun syyrialaiset pikkutytöt kuolevat nälkään, niin suomalaiset poliitikot ja kusipäiset opportunistit vetävät valtion rahat omiin liiveihinsä, tekemällä bisnestä Ruotsista tulleiden irakilaisten sotarikollisten asuttamisessa/kotouttamisessa/kurssittamisessa jne.
Wir müßen die Menschen in Pargas hilfen in unsere gemeinsamme Kampf gegen Islamisierung!
Adolfus Gitler, Buenos Aires
Re:
Nej tack, vi vill inte ha såna som du och förstöra vår vackra skärgårdsstad. Din attityd är inte välkommen.
Ei kiitos. Lomaile mieluummin jossain muualla. Sinunlaisia emme tarvitse tänne kauniiseen saaristokaupunkiimme. Tuollaista asennetta ei tänne toivota.
Miten voit muuten Virossakaan käydä? Koko maa on täynnä ulkomaalaisia ja ryssiä! Ja miten voit Paraisillekaan tulla kun enemmistö on pahoja ja vaarallisia hurreja?
Re:
Hyvä. Lähde mieluummin vaikka Naantaliin. Siellä on muumeja ja muitakin vitivalkoisia läskejä.
Re:
Wir brauchen kein Nazionalsozialismus in Pargas. Sie können diese Ideologie im Hand nehmen und tief in Ihren Arsch es gestocken.
yt. Loppan
Re: Re: Re:
Jaahas, heti maukkaat fallossymboolit mielessä.
Re: voi hyvänen aika kaikkeen te uskottekin, mitä virka akat ja ukot ja muut vasemmistolaiset virka
"Paikallisille asukkaille ei suoda mitään", sinä kirjoitat. Minä olen saanut Paraisilta paljon. Ehkä et vain huomaa saamaasi?
Re: vastaanottokeskus
#5: ei pakolaisia - vastaanottokeskus
Niin. Ovathan omanmaalaiset raiskaajat tärkeämpiä.
Re:
Niin. Kommenttisi sai ajattelemaan, että kirjoitustaidon opetusta tulisi ensisijaisesti keskittää kantasuomalaisille.
Re:
Olen samaa mieltä. Allekirjoituksia tässä adressissa on jo ihan tarpeeksi.
Re:
Älä pelkää. Laitonta maahanmuuttajaa ei ole olemassskaan. Huolesi on turha. Iloitse siis!
Re:
Honkkarista ja Tokmannilta saa edullisia, isoja mittoja.
Re:
Joo. Minäkin pelkään, että 12-vuotias tyttäreni törmää sinuun Paraisilla.
Re:
Joo. Minäkään en halua sinua Paraisille veneilemään. Olet ihan liian tyhmä meidän fiksujen paraislaisten joukkoon.
| This discussion has been closed. |
ei enää lisää!