Zac Efron Suomeen
Ota yhteyttä adressin tekijään
emilia uosukainen#2 Aug 10, 2007, 20:45
moi
mistä sait idean ja miten näit adresseit keräämällä sais zac efronin suomeen ois nimittäin siistiä nähdä se
Emmi Viuhko#3 Oct 19, 2007, 13:17
Zac on söpöin !
Laittakaa kaikki eri nimil et sinne tulee paljon niit nimii, sit se ehk tuliski. :D <3
Jannika Koski#4 Oct 20, 2007, 00:41
Moi
Laulaaks zac Efron oikeesti niis High School musical leffoissa?
Jannika Koski#5 Oct 20, 2007, 00:46
moro taas
vai onks se joku muu joka siin OIKEESTI laulaa, et zac vaa leikisti laulaa?
Mua on häirinny tää tosi kauan :D
Mua on häirinny tää tosi kauan :D
naamaeläin --#6 Nov 01, 2007, 18:18
njaaa
nii aattelin vaa et miks tämmönen adressi tehää ku se zac ei laula eikä se tee keikkoja et mitä varte se tulis suomee niiku sillai yksi??
et kannattais varmaa pyytää sitte koko hsm krouppi tänne : DDD
et kannattais varmaa pyytää sitte koko hsm krouppi tänne : DDD
Emmi Viuhko#7 Nov 20, 2007, 17:35
Zac ei laula ykköses ite mut kakkoses se kyl laulaa !
saara hulkko#8 Nov 29, 2007, 15:14
Terve.
Siis mulle on vähän epäselvää että miten tää juttu nyt menee sinne minnelie meneekää et voisko olla mahollista saaha zac efron suomee? siis zac efron on ssiis nii ihana että kukapa ei haluais sitä suomee? ottakaa kantaa.
Pilvikki Pakola#9 Nov 29, 2007, 20:19
Moi.
Niin, että kuinka monta nimeä tähän kerätään? Ja koska tää lähetetään jonnekkin??
riina juola#10 Dec 09, 2007, 11:36
Tietääkö kukaan mikä on zakin sähköposti oste? Vai onko sillä? Haluisin lähettää viestii...Se on tosi hyvä näytteliä :D
aino seitamaa#12 Dec 30, 2007, 13:48
on se kyl aika hott, mut mitä se suomessa tekis ?
olli saastamoinen#13 Dec 30, 2007, 15:44
Zac suomeen?
joo oon poika mutta zacin ystävä ja oon käyny amerikassa yhdysvalloissa ja mulla on sen kännykkänumeroki ja mä oon jollaki lailla sen kaveri se tuntee mut ja mä tunnen sen ja oon ollu amerikas kesälomalla zacin ja vanessan kans ja ooon ylpee siitä :D
olli saastamoinen#14 Dec 30, 2007, 15:46
tohon äskeseen vielä
joo ja mulle voi lähettää sähköpostia jos haluaa kysyy jotaki musta, zacistä ja vanessasta sähköpostiosoite on : [email protected]
jani viitanen#15 Dec 30, 2007, 16:46
mä oon sun 1 fani zac!
tulisit tänne suomeen ja paltamoon vielä niin näytän sulle paikkoja tulisit vaan!
Neili Miettinen#16 Dec 31, 2007, 12:51
Zac on paras näyttelijä ja viel hyvän näköne!! jos Zac tulis suamee ni menis kyl paikat alta aika yksikön :D ja onko totta että Zac on käyny jossai "kauneus leikkauksessa"??:O :D
Neili Miettinen#17 Dec 31, 2007, 16:22
??
Tiätääks kukaa et onko Zac ja venessa anää yhessä? ku luin jostain et ne ois mukamas eronnu ja nyt Zacil ois joku uus!?! pitääks paikkas?
emilia lautjärvi#18 Dec 31, 2007, 17:13
zac efron suomeen<3
ois nii mageeta saada zac efron suomeen<333 mun mielestä zac ja vanessa on eronnu3 luin kai suosikist.. ne okli kyl söpö pari<33
Enna Ollikainen#19 Jan 19, 2008, 22:49
Ööö sori jos oon nyt tyhmä, mutta mitä se zac tulis tänne suomeen tekemään? Pitääkö se yksin keikkoja vai?
Nelli Sweet#20 Jan 26, 2008, 20:38
Ihanaaaa!!
Jos Zac Efron tulee suomeen niin mä oikeesti kiljun täysii!!
Se ois kuulkaas niin ihanaa että....
Onkohan Zac tietonen tästä??
Tietääkö kukaan??
Jos Zac tulis suomeen niin tulisko se tänne laulamaan koko Hihg School musical jengin kanssa (laulamaan high schoolin kappaleita vai??)
Se ois kuulkaas niin ihanaa että....
Onkohan Zac tietonen tästä??
Tietääkö kukaan??
Jos Zac tulis suomeen niin tulisko se tänne laulamaan koko Hihg School musical jengin kanssa (laulamaan high schoolin kappaleita vai??)
julia järvinen#21 Jan 28, 2008, 18:18
ei oo
ei Zac ja Vanessa oo eronnu tai jos ois nii mä kuolisin=(ja hei Olli lähetin sulle kaveri pyynnön meses ku haluisin tietää siit ku näit ne!!!:D
Heli Rosendahl#22 Mar 18, 2008, 17:43
Oon lähettäny tän adressin jo disney chanelille Zacin nimellä. Voi olla että se ei oo edes nähny sitä, kun saa niin paljon fanipostii.
En oo saanut mitään vastausta ja siitä on jo aika kauan kun lähetin.
Joo ja en oo tosiaan ajatellu, et mitä se täällä yksin tekis, mut laitoin kyllä siihen kirjeeseen, että se vois tulla koko hsm porukan kaa.
Luulen, että suurin osa ihmiseista haluais Zacin tänne, mieluummin kun vaikka Corbinin(en siis väitä etteikö corbin olisi hyvä tyyppi), mutta Zac Efron Suomeen-otsikolla nimiä saa kerättyä enemmän kasaan, niinkuin huomaatte, yli 2000.
Mutta nyt ei ole enää mahdollista laittaa nimeään listaan. On tämä tässä jo sen verran kauan ollut tämä adressi.
En oo saanut mitään vastausta ja siitä on jo aika kauan kun lähetin.
Joo ja en oo tosiaan ajatellu, et mitä se täällä yksin tekis, mut laitoin kyllä siihen kirjeeseen, että se vois tulla koko hsm porukan kaa.
Luulen, että suurin osa ihmiseista haluais Zacin tänne, mieluummin kun vaikka Corbinin(en siis väitä etteikö corbin olisi hyvä tyyppi), mutta Zac Efron Suomeen-otsikolla nimiä saa kerättyä enemmän kasaan, niinkuin huomaatte, yli 2000.
Mutta nyt ei ole enää mahdollista laittaa nimeään listaan. On tämä tässä jo sen verran kauan ollut tämä adressi.
Henna Nieminen#25 Jun 15, 2008, 15:40
KYLLÄ!
Kyllä Zacin pitää tulla Suomeen. Koko Suomi VARMAAN odottaa sitä tänne.!<3
| This discussion has been closed. |
Lähetys?