Maahanmuuttajien tuet

-m93

/ #600 Ihan oikeesti nyt.. ihmiset hei?!

26.02.2013 00:04

Olen itse seurustellut ulkomaalaisen kanssa kohta jo 3 vuotta. tutustunut heidän kulttuuriinsa ja tapoihinsa elää. ne todellakin elää paljon säästäväisemmin kuin me suomalaiset. leipoo joka päivä itse leivän, eivät juo alkoholia (tietty jotkut), syövät kotona koko perheen (naapureiden ja suvun) kanssa, kierrättää vaatteita ymsss.. He opiskelevat suomea päivittäin kursseilla ja käyvät töissä minkä parhaansa pystyvät. Suuri on heillä perhe, 12 henkilöä, mutta säästivvät sen verran rahaa että ostivat vanhan tila-auton.. ihan törkeää miten heille sanotaan että "he eivät tee koskaan töitä, lorvivat vaan" mutta sitten sanotaan myös että " he vievät suomalaisten työt" mitä ihmettä tämmöinen on?! kumpi nyt sitten pitää paikkaansa.. älytöntä touhua.ja ei se sossu sitä rahaa mamuille anna ku se raha tulee ulkomailta (jostain maahanmuuttovirastosta) joka maksaa sossuille et ne maksais maahanmuuttajille elämisen.. Otetaan maahanmuuttajat vastaan niin kun me haluamme jos me joudutaan sotapakoon täältä vaikka turkkiin.. ei olla rasistisia, ollaan suvaitsevaisempia, autetaan jos pystytään. Tutustukaa ensin ennekin alatte syyttelemään!!! Tutustukaa, ei se niin paha ole!! Älkää tuomitsetko jos ette tunne! Älytöntä touhua.. joskus toivoisin että itse olisin ulkomaalainen ennemmin kuin suomalainen.. en halua että suomalaiset tunnetaan rasistisina ja tällaisina valittajioina!! Ottakaa järki käteen ja antakaa ihmisten elää. Ihmisiähän me kaikki olemme!