Adressi Israelin tueksi!

kaj.turunen@eduskunta.fi
peter.ostman@eduskunta.fi
Kopio: harri.latvala@pp.inet.fi
Aihe: VS: KIITOS äänestäsi avioliiton ja lasten puolesta :) !!!

Arvoisat kansanedustajat!
Haluamme myös kiittää Teitä tämän päivän päätöksestänne.
Haluamme myös siunata kansanedustajan työtänne.

Sananlaskut: 14:34 Vanhurskaus kansan korottaa,
mutta synti on kansakuntien häpeä.

Voimme hyvin yhtyä alla olevaan Harri Latvalan kirjoitukseen.

Siunaten ja kiittäen
Juhani ja Terttu Starczewski perheineen, Jyväskylä

Aihe: KIITOS äänestäsi avioliiton ja lasten puolesta :) !!!

Arvoisa kansanedustaja!

Haluan ensinnäkin KIITTÄÄ sinua nykyisen avioliittolain puolustamisesta! Olet ollut vaikuttamassa todella merkittävässä päätöksessä ja uskon, että koko Suomen parhaaksi. Äänesi oli todella ratkaisevassa asemassa ja voimme todeta todellakin, että yksi ihminen voi vaikuttaa suurienkin asioiden kulkuun. Olet ollut valitsemassa Suomi-laivalle turvallista reittiä, mutta jo yksikin ääni toiseen suuntaan olisi kääntänyt laivan kurssin kohti vaarallisen upottavia karikkoja.

Tänä päivänä olemme täällä Jyväskylässä iloinneet monen ystävän kanssa siitä lakivaliokunnan äänestyksen  lopputuloksesta. Olemme iloinneet, että Suomesta löytyy vielä selkärankaisia poliitikkoja, jotka eivät lähde kaikkiin vouhotuksiin mukaan. Uskon näin, että se ei ollut sattuma tai tuuria, että näin kävi. Arvoliberaalit tahot odottivat varmaan selvää voittoa, mutta toisin kävi.

Tämä erävoitto oli voitto erityisesti lasten oikeuksia ajatellen. Adoptio-oikeus homo- ja lesbopareille oli tässä lakiehdotuksessa todella ikävä ehdotus. Jokaisella lapsella pitää olla oikeus isään ja äitiin, jos se vaan on mahdollista. Lapsia tulee suojella ja pyrkiä suomaan heille normaali ja turvallinen perhemalli. YK:n lapsen oikeuksien sopimus (LOS) on lapsia koskeva ihmisoikeussopimus. Sopimus asettaa lapsen edun yhteiskunnassa ensisijalle. Se on oikeudellisesti yhtä velvoittava kuin mikä tahansa laki. Sopimukseen ovat sitoutuneet lähes kaikki maailman valtiot.

Monet sadat ja ehkä tuhannet uskovat ovat rukoilleet teidän puolesta ja jatkavat varmasti rukousta, kuten Raamattu niin kehottaakin tekemään. Olette varmasti olleet monen erityisrukousaiheena ja toivottavasti olette sen kokeneetkin hyvällä tavalla. Uskon, että kaikkivaltiaalla on ollut osuutta tähän lopputulokseen. Jos turvaamme Häneen ja otamme vaarin Hänen neuvoistaan, niin varmasti tulemme saamaan siunausta tähän maahan. Sitähän presidenttimmekin on pyytänyt.

Vielä kerran ISO KIITOS omasta ja perheeni puolesta arvokkaasta valinnastasi. Jatkakaa samalla linjalla mahdollisissa tulevissa vastaavissa taisteluissa. Sitä valintaa ei tarvitse varmasti katua :)

Siunaten,
Harri Latvala
Jyväskylä

___________________________________________________________________________________________________
”Minä kehoitan siis ennen kaikkea anomaan, rukoilemaan, pitämään esirukouksia ja kiittämään kaikkien ihmisten puolesta, kuningasten ja kaiken esivallan puolesta, että saisimme viettää rauhallista ja hiljaista elämää kaikessa jumalisuudessa ja kunniallisuudessa.”  [1. Tim.2:12

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…