Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Mikko

/ #121 Re: Re: Avioliitto on säädetty Jumalan Sanalla

11.03.2013 08:29

#36: - Re: Avioliitto on säädetty Jumalan Sanalla

Suomen laki (samoin kuin koko muunkin sivistyneen länsimaailman laki) on hämmästyttävän monissa kohdin nostettu suoraan Uuden Testamentin opetuksista. Halusit tai et, asut maassa jonka lainsäädäntö ainakin toistaiseksi pohjautuu Jumalan sanaan, myös tämän avioliittokysymyksen kohdalla. Oletko muuten koskaan katsonut Suomen lippua? Me olemme kristinuskon periaatteiden varaan rakennettu valtio ja ainakin minun mielestäni on hyvä olla periaatteita, joista ei tingitä.

Kirkko ja valtio on toki hyvä pitää erillään. Valtionkirkoilla kun on pitkin historiaa tahtonut olla tapana maallistua ja muuntua paksuiksi ja laiskoiksi valtajuopoiksi. Kristinuskon sanominen sovinistiseksi uskonnoksi on silti pahimman luokan potaskaa. Vastaanväittäjien kannattaa tutustua vaikkapa erääseen naisten, lasten ja heikompien puolella olleeseen, sovinistisia, hedonistisia ja rahalle persoja valtarakenteita järkyttäneeseen kaveriin - Jeesukseen.

Tämä homo-avioliittokysymys kääriytyy käsittääkseni adoptiokysymykseen - kaksi samaa sukupuolta olevaa henkilöä EI voi saada lapsia, älkööt siis adoptoiko.