VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

vaeltaja

/ #5454

18.03.2013 15:31

Kyllä projektipäällikkö Mari Pohja- Mykrä puhuu asiaa. Ihan sydän läikähti ilosta kun luin hänen kommenttinsa. Ensimmäinen joka ymmärtää ongelman ytimen. Kaikki johtuu turhautumisestak kun paikallisten ongelmia vähätellään, ja ylimielissti vaan sanellaan jostakin kaupungista säännöt. Nyt pitäis ottaa pari askelta taaksepäin, ja rakentaa neuvotteluyhteys. Ennen Perhon tapahtumia se olisi ollut paljon helpompaa, mutta asiaa lieventäisi se että ihan ongelman pääpäsmärit älyäisivät nyt siirtyä sivuun ja uudet tilalle. En tiedä, auttaisiko se että liikojen susien kaatotulot jäisi ainakin paikallisille. Onhan se nyt ihan kaikkien oikeustajun vastaista että yksi suojelija petoineen terrorisoi koko seutua, ja saa siitä vielä palkkaa. Ei muuta kuin mahdollisimman monet neuvottelupöytään niin hyvä tulee. Kaiken A ja O on on vielä se että kaikki on julkista ja näkyvää. Voisi sanoa että susikin kiittäisi.