VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Totuus ei pala tulessakaan

/ #5465 Aika mauttomaksi menee susien suojelu

20.03.2013 23:06

Monen partion voimin etsitään jonkun hörhön katoamaksi ilmoittaman lauman jälkiä, tutkitaan salakaatoja, vielä oikein kehtoitetaan antamaan vihjeitä vastaan salakaadoista ja pidetään yllä massiivista metsästyksen mustamaalaamista niin poliisi viranomaisten kuin mediankin taholta.
MUTTA kaiken tämän keskellä vihreät saavat KAIKESSA HILJAISUUDESSA levittää tappouhkauksiaan, julistaa isoon ääneen metsästyksen häirintä suunnitelmistaan ja kutsua siihen mukaan porukkaa, viedä pask.a laillisissa jahdeissa kaatoja tehneiden metsästäjien postilaatikoihin, uhkailla viranomaisia salakaatotutkintoihin vaikuttaakseen, tehdä ilkivaltaa metsästäjille jne jne. Lista on loputon. Tämä kaikki pidetään 99% piilossa julkisuudesta eivätkä poliisit tiedota näistä tapauksista valtakunnallisesti kuten pelkistä salakaatoepäilyistä, jotka saavat alkunsa vihjeistä, jotka saattavat olla jopa täysin perättömiä.

Kysn vaan, että mihin tämä kaikki vielä johtaa?
Voipi olla, että jossain vaiheessa kamelin selkä katkeaa.

Minun metsästysalueeni susivahingot ovat rajoittuneet joidenkin satojen eurojen ylimääräisiin jälkien katseluun/ metsästyskausi/ koirametsästäjä ja osan metsästyskoira reissujen peruuntumiseen ja se jo on saanut PALJON ärtymystä aikaan, koska olemme tunnollisesti maksaneet kaikki kalliit metsästysmaksut ja tarpeet laillisen metsästyksen suorittamiseksi. Kuinkahan ihmeessä nämä metsästäjät sietävät tilannetta, joiden alueilla sudet oleilevat säännöllisesti? Luulenpa, että "barrikadeille nousu" voi olla luultua lähempänä. Varsinkin koirametsästäjien mitta alkaa olla nyt ääriään myöten täynnä vaikka en voi edes tietää, mitä se tilanne on sielä, missä koirien käyttö on kokonaan estynyt.

Enkä voi mitenkään enää ymmärtää, miten poliisiviranomaiset ottavat valtakunnallisella tasolla näin puolueellisen kannan.