Jokisaunan puolesta

Eura

/ #71 Asiaan liittymättä

21.03.2013 11:11

Eepeensuoralle ja vieraalle: hienosti väännätte sen että Perussuomalaiset pitivät sanansa (toisin kuin SDP) persuja vastaan... Mutta ei se mitään, niinhän SDP on aina toiminut. Hienoa ja kovin tuttua kunnallispolitiikankin saralta. Taitaa mennä poliittiseksi perussuomalaisten arvosteluksi syystä että minä olen arvostellut kunnan SDP-vetoista hallintoa ja olen perussuomalainen. Näin saamme itse asian eli Jokisaunan tuottaman laadukkaan työpajapalvelun lopetuksen ilman järjellistä syytä unohtumaan ja kaikki muistavat vain tämän Vieraan ja Eepeensuoran sankarillisen kirjoittelun nimimerkkiensä takaa. Vieras eikä eepeensuora ole esittäneet yhtään järjellistä tahi perusteltua kommenttia vaan syyttävät valehtelusta... En viitsi enää kommentoida tämän jälkeen tänne adressiin mitään ellei ole yksilöityä syytöstä tai kysymystä asiasta. Kreikan tukeminen ei ole mitenkään Jokisaunaan liittyvä asia mutta siihen vielä senverran että Kreikka väärensi kaikki talouden tunnusmerkit päästäkseen liittymään €uroon eikä tämän vuoksi ole mielestäni yhteisvaluuttaan kuulumisen saati tukemisen arvoinen. Jos haluatte keskustella politiikkaa niin tervetuloa esim Euran Perussuomalaisten facebook-sivuille keskustelemaan.