Kansanliike Tehyn korotusvaatimuksia vastaan

Kemi

/ #25 Summille ihan sama

30.10.2007 10:57

Luin jokusen näistä teidän "aikuismaisista" kirjoituksista ja naurattaa. Kyllä, olen urpo ja laitoin nimeni adressiin. Minulle ihan sama mitä hoitajat tienaavat. Tämä ei koske summia vaan periaatteita. Olen sitä mieltä että jos työ ja raha eivät kiinnosta niin irtisanoutukaa ja jättäkää työpaikat ihmisille joille ne kelpaavat. Jos teillä on muka tiukkaa niin yrittäkääpä elää pari kuukautta työttömyystuella. Jo tällä hetkellä sairaaloissa on hoitaja pulaa sen vuoksi ettei kunnilla ole halua eikä varaa palkata enempää hoitajia. Ja nyt niille vähillekkin tulisi maksaa lisää palkkaa. Tajuavathan "urpot" hoitajat että kun palkat nousevat niin irtisanomiset alkavat. Mielestäni ne voitaisiin aloittaa siitä päästä jossa eniten valitetaan. Itsekeskeisyyden huippu. Ette te ole sen parempia ihmisiä kuin me muutkaan. Olette yhtä riippuvaisia muista työpaikoista (esim. paperityöläiset, myyjät jne) kuin me muutkin. Saitte jo korotuksen mutta ahneuttanne haluatte lisää. Ette ajattele muita kuin itseänne ja samalla apua tarvitsevat kärsivät takianne.