Pedofiileille rankemmat tuomiot

Vieras

/ #38 Niin,

25.02.2011 07:50

onko nyt niin, että oikeuslaitos katsoo läpi sormien pedofiileja, kun pitää olla niin suvaitsevainen ja ymmärtää niitä henkilöitä jotka käyvät Thaimaassa, Venäjällä ja muualla, ja sitten ne jotka ovat köyhempiä, eikä pääse ulkomaille harrastamaan "rakkautta sukupolvien yli", hankkiutuvat sellaisiin virkoihin joissa on hyvät mahdollisuudet päässä lasten kanssa tekemisiin. Joku vuosikymmen sitten homot ja lesbot olivat saman tapaisen huomion kohteena, ja aikaa myöten se tuli hyväksytyksi. Eikä mene varmaankaan enää kovin kauan kun vähitellen pedofilia hyväksytään "normaalina" seksuaali käyttäytymisenä, kuten on "normaalia" homoutta ja lesboutta. Entä pedofilian jälkeen, ehkä eläimiin sekaantuminen tulee nopeammin hyväksytyksi "normaalina" seksuaali käyttäytymisenä, "rakkautta" eri lajien välillä. Sitten tuleekin "rakkautta" kuoleman yli, vainajat eivät saa olla rauhassa. Siitä ei varmaankaan mene kauan kun huomataan henkisyys liittää "normaaliin", tai sanoisko paranormaaliin "rakkauteen", vähitellen, mutta nopeasti seksi astraaliolentojen kanssa tulee hyväksytyksi, tai enemmänkin tavoitellummaksi "rakkauden lajiksi".