Haaste Sauli Niinistölle, Suomen Palloliiton puheenjohtajalle

Vieras

/ #62 AC Oulu liigaan...

28.02.2011 11:23

Olen sitä mieltä, että AC Oulu kuuluu ylimmälle sarjatasolle. Ikävistä tapahtumista en kuitenkaan syyttelisi niinkään Suomen Palloliittoa. Seuran taloudellisten asioiden hoitaminen on seuran johdon ja hallinnon asia ja säännöt ovat kuitenkin samat kaikille liigaseuroille. Tässä tilanteessa toivon kuitenkin, että Suomen Palloliitto miettii asiaa vielä uudelleen jos AC Oulu laittaa taloutensa kuntoon vaaditulla tavalla. Me "kannattajat" voimme ottaa omaan piikkiin osan seuran ahdingosta sillä parhaiten olisimme kannattaneet kaupungin pääsarjan joukkuetta käymällä katsomassa lippumaksua vastaan seuran kotiotteluita Castrenilla. Parhaiten joukkuetta veisi eteenpäin, kun katsomo olisi täysi ja seura saisi myös lipputuloja sponsoritulojen lisäksi. Se olisi ollut ja on sitä parasta "adressia" joukkueen hyväksi. Joukkueen menestys vaatii pelillisen osaamisen lisäksi tulovirtoja ja innokkaita faneja. Olemmeko valmiita todella siivittämään AC Oulun joukkuetta menestykseen ja myös pysymiseen pääsarjatasolla. Palkkaturvan kanssa asioiva joukkue ei kauaa pääsarjassa keiku.