Haaste Sauli Niinistölle, Suomen Palloliiton puheenjohtajalle

Hiljaa hyvä tulee (ja on jo tullut)
Vieras

/ #68 Re:

28.02.2011 13:23

#61: -

Oululaisia viime kauden joukkueessa (suurilla minuuteilla): Janne Hietanen, Mika Nurmela, Jarkko Hurme, Juho Meriläinen, Antti Pehkonen ja kentälle pääsivät (nuoria): Joni Mäkelä, Arttu Siira ja Matias Ojala.

MUTTA kaudella 2011 tilanne vain paranee.

Heistä jokainen tulee pelaamaan paljon:

Janne Hietanen, Mika Nurmela, Jarkko Hurme, Juho Meriläinen, Jani Kauppila, Matias Ojala, Joni Mäkelä, Arttu Siira.

Lisäksi peliajasta taistelevat: Tuure Siira, Lassi Nurmos, Juhani Pennanen, Arttu Hinkula ja Veini Rikkinen.

Kuten huomaat oululaisia pelaajia tulee koko ajan lisää ACO:n kokoonpanoon. Asia ei voi mennä niin, että kerralla kaikki oululaiset juniorit pukataan joukkueeseen, vaan ensin heidän tulee todistaa kyvykkyytensä ja juuri näin on tapahtunut ja tapahtuu jatkuvissa määrin. Mikä tärkeintä ACO on alkanut viimein antamaan oman panoksensa OLSin, Tervareiden, Ajax Sarkkirannan ymsyms. lähialueiden seurojen kehittämiseen. Sieltä tulee koko ajan lisää ja lisää hyviä pelaajia, joista tulevaisuudessa tulee koostumaan selkäranka AC OULUlle. Voit ottaa selvää, kiitos!