Haaste Sauli Niinistölle, Suomen Palloliiton puheenjohtajalle

PiKi
Vieras

/ #93 Mihin tosiaan lisenssikomiteaa tarvitaan ?

28.02.2011 20:55

Mihin tosiaan lisenssikomiteaa tarvitaan ? Siinäpä miettimistä? Muutama kaveri kapinetissä leikkii hiekkalaatikolla... eihän sellainen lisenssikomitea voi päättää puolueellisesti, kun puheenjohtaja on tamperelaisen liigajoukkueen entinen puheenjohtaja, muut jäsenet hesalaisia potkupalloilijoita tai joidenkin seurojen entisiä tai nykyisiä johtohahmoja. Jos tälläisiä komitejoita tarvitaan, niin henkilöt pitää olla puolueettomia ulkopuolisia henkilöitä, jotka tasapuolisesti kohtelisivat kaikkia joukkueita, ei sen mukaan, missä joukkue sijaitsee tai millaiset suhteet liigajoukkueella on Palloliiton henkilöihin. Onko AC Oulu aiemmin joutunut anomaan lisenssiä, tietääkseni ei. Muutamat joukkueet vuodesta toiseen anovat poikkeuslupaa, milloin rahoituksen takia, milloin kenttäolosuhteiden takia jne.. Palloliiton puheenjohtajalla, Niinistöllä, on velvollisuus korjata väääryydet ja kehittää palloliittoa tasapuolisesti, vaihtaa esim. lisenssikomiteaan sellaiset henkilöt, joilla ei ole sidoksia joihinkin joukkueihin tai jos tämä ei ole mahdollista, niin lopettaa tälläiset komiteat.