Pelastakaa HIFK

Adressin tekijä

/ #2

12.12.2007 16:29

Ei pelaajistossa niinkään suurta vikaa ole, etenkään hyökkääjistössä. Epätasapainossa se toki on, sillä mv-osasto ja puolustus kaipaisi vahvistusta, mutta jos itse joukkuetta tarkastelee eikä taustaorganisaatiota, niin suurin ongelma on ilman muuta valmennus. Ulkkareista pitäisin ehdottomasti Murrayn, varauksin Guollan.

Ulkomaalaiskiintiössä olisi hyvä pitää auki vähintään yksi ellei kaksi paikkaa ensi kaudelle, ja rakentaa runko kotimaisista pelaajista, jotta kesken kauden tarvittavia täsmävahvistuksia voisi hankkia myös ulkomailta. Listasit ihan kelpo ulkkareita, mutta unohtui sieltä sellaisiakin kuten Zidlicky, Davidsson, Brewer, Boyko :)

Omat pojat-projektiahan yritettiin muutama vuosi takaperin, nyt suurin osa heistä pelaa narreissa, blegissä, saispassa, kaaneissa jne.. Lähinnä pitäisi tehdä omat pojat takaisin -projekti. Toki A-junnuista on nousemassa lupaavia pelaajia, heistä pitäisi vaan osata pitää kiinni mutta Matikainen onnistuu varmasti heistäkin luopumaan.