Maahanmuuttajien tuet

HESE

/ #1041 MAHDOTON YHTÄLÖ

19.06.2013 21:39

Suomella ja Suomen kunnilla ei ole enään varaa ottaa ja elättää näitä maahanmuuttajia. Jatkuvasti saamme lehdistä lukea ja uutisista kuulla kuinka tiukalla maamme ja kuntiemme talous on ja työttömyys lisääntyy yhä huimempaa vauhtia vielä ainakin lähitulevaisuudessa. Ainakin työvoiman tarpeeseen maahanmuuttajien tuottaminen ja kouluttaminen on ollut jo parivuotta täysin perusteetonta. Maksakoot jokaisen maahanmuuttajan elättäminen kuinka paljon tai vähän hyvänsä, mutta näihin ylimääräisiin ja turhiin lisäkustannuksiin meillä ei todellakaan ole enään varaa. Jo pelkästään nykyisten maahantulleiden ja alkusuomalaisten tarvitsemat yhteiskunnan verovaroista maksettavien palveluiden tuottaminen on ylivoimainen tehtävä ja niitä täytyy siksi jo purkaa tai heikentää jatkuvasti. Jos maahanmuuttaja on vielä valmis tekemään Suomessa työtä halvemmalla kuin alkusuomalainen, niin sekin heikentää vain valtion saamia verotuloja, koska pienestä palkasta ei mene veroja niin paljon ja alkusuomalainen on sitten sitäkin työtä ilman, eli työtön. Tämä taas varmasti johtaa siihen, että täysin oikeutettu ja ymmärrettävä halpatyövoima maahanmuuttajia kohtaan kohdistuva viha ja inho lisääntyy Suomalaisten keskuudessa. En todellakaan ole rasisti, mutta vastustan ehdottomasti nykyistä maahanmuutto politiikkaamme, joka perustuu täysin vääriin faktoihin nykyisestä ja tulevasta työvoiman tarpeesta tai jostakin typerästä kulttuurin rikastuttamisesta. Suomi on tarkoitettu ja myös rakennettu hyvinvointi valtioksi, jossa myös työstä saamalla palkalla voi elää onnellista elämää, mutta halpatyövoima maahanmuuttajien takia se alkaa olla mahdottomuus. Myös rauhoittuneilta sota-alueilta tuotettujen pakolaisten kotiuttaminen täytyisi jo ehdottomasti aloittaa välittömästi. Se raha, jonka jokainen yksittäinen pakolainen saa verovaroistamme kuukausittain Suomessa, riittäisi rauhoittuneilla entisillä sota-alueilla elättämään kokonaisen perheen ja säästäisimme näin todella paljon ja entiset pakolaiset voisivat aloittaa tutussa ympäristössä ja kulttuurissaan rakentamaan elämäänsä. Lähtömaahan palauttamisen voisimme tietenkin maksaa ja tukea voisimme maksaa vuosittain alenevasti vaikka 5 vuotta, jonka jälkeen tuki lopetettaisiin. Pelkkä ajatus, että uusia maahanmuuttajia tulisi Suomeen vuosittain yhtäpaljon lisää on mahdoton, koska rahat ei yksinkertaisesti riitä.