Adressi Israelin tueksi!

Herätys on alkanut!

/ #1721 Voit tukea Päivi Räsästä ja Kristillisdemokraatteja eri tavoin:

15.07.2013 18:18

Jos et vielä ole facebookissa, niin rekisteröitymällä sinne, pääset antamaan tukesi ja osallistumaan keskusteluihin yllä mainituilla tavoilla.

PUOLUEKOKOUS: KD:n seuraava puoluekokous pidetään 30.- 31.8.2013 Hämeenlinnassa, Aulangon kylpylähotellissa. Vaikka et olisikaan virallinen kokousedustaja, niin puoluekokoukseen ovat lämpimästi tervetulleita seuraamaan kokousta ja tapaamaan KD:n vastuuhenkilöitä ja aktiiveja ympäri Suomea kaikki KD:n jäsenet, perheenjäsenet ja muut KD:n toiminnasta kiinnostuneet. Lisätietoja puoluekokouksesta ja ilmoittautumisista löytyy: http://www.kd.fi/KD/www/fi/yhteystiedot/puolueorganisaatio/puoluekokous.ph

MIELIPIDEKIRJOITUKSET: Kesän aikana on kaikkein paras mahdollisuus päästä läpi eri lehtiin mielipidekirjoituksilla tai muunlaisilla kannanotoilla. Onkin tärkeätä nyt kirjoittaa kirjoituksia oman paikkakunnan ja maakunnan lehtiin sekä verkkolehtiin, ja antaa tukea kristillisille arvoille, kristillisdemokraattien politiikalle ja puolueemme puheenjohtajalle.

RUKOUKSET: Kannattaa muistaa Päivi Räsästä ja puoluettamme rukouksin. On kaikkien Kristillisdemokraattien puolueen jäsenten ja toimijoiden tehtävänä näinä aikoina pitää kristillisiä arvoja esillä yhteiskunnassamme.

Siunattua kesän jatkoa sinulle ja läheisillesi ja Kiitos jäsenyydestä!

Mikko Rekimies
järjestöpäällikkö / KD (Kristillisdemokraatit)
puh 044 552 5030
mikko.rekimies@kd.fi
www.kd.fi

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…