Turun lyseon lukion ja runosmäenkoulun puolesta

Mari

/ #6

17.08.2013 16:25

"Kimmo" Miten suojatie sekä isot rappuset ja koulun siirto liittyy vanhempien vastuulle tai mitenkään vanhempien kotikasvatukseen? Koulu on koulumatkoista vastuussa, onko joku valmis ottamaan tämän vastuun? en minä ainakaan..jos joku humalainen sattuu autolla ajamaan ja vähän kaartamaan vielä extrakautta ottaen enemmänkin lapsia allensa..tai rappusiin missä ehkä töniskellään toisia kumoon. Nyt on kyse Koulujen yhdistämisestä sekä jalkapallokentälle (missä on lapset harrastanut jalkapalloa koko ikänsä sekä puffettia pidetty)..Runosmäessä muitakin asukkaita kun noita kentän rellästäjiä..ja missähän ne ketkä ei täällä asu rellästävät?..ihan varmana muuallakin rellästävät vai oletko itse nuoruutesi pullossa aikasi viettänyt enkelikehä päällä, etkä ikinä mitään virheitä tehnyt..Meitä tunnollisia vastuullisiakin vanhempia löytyy. Jos ei ole turvallinen paikka, luulen että täällä ei lapsiperheitä sitten olisi. Luulen että lähes jokainen ajattelee lapsensa parasta ja joko muuttaa sitten pois tai koittaisi tehdä asialle jotain jos tämä turvallisuus olisi se ykkösasia.