Pernajan kunnanvaltuusto, noudattakaa enemmistön tahtoa.

Debbie Martikainen
Pernaja

/ #2 Haluamme asua nimenomaan maalla!

30.01.2008 10:57

Minun perheeni ja minä muutimme Pernajaan, Porvoon kaupungista, nimenomaan siksi että haluamme asua maalla ja että lapsemme menevät pienempään maalaiskouluun, eikä isossa kaupungissa eikä mihin "metro" kaupingissa! Me osallistuimme päätöksen haluammeko liityä Porvooseen tai Loviisaan, koska me haluamme vaikuttaa nimenomaan se asian mihin haluamme asua ja mihin koulun meidän lapset menevät. Päätöksemme pitää yhä, vaikka kaikki neljä kunnat päätävät liityä Loviisaan tai ei tai vain Pernaja yksin päättä liityä Loviisaan. Haluamme että enemmistön äänet kuullaan, koska me asumme täällä!

My family and I moved to Pernaja from Porvoo Town, for the reason that we want to live in the countryside and that our children can attend a small school in the countryside and not in a large town or a "Metro" town! We participated and made a decision whether to join Porvoo or Loviisa because we wanted to take part in the decision as to where we´d like to live and as to where our children attend school. Our decision still stands whether all four other counties agree to join Loviisa or not, or just Pernaja alone! We´d like the majority of votes to be heard, because we live here!