Lapsen oikeus molempiin vanhempiin

etä-isä

/ #18 Suomiko muka oikeusvaltio..!?

08.09.2013 16:58

Itselläni omakohtainen kokemus ns. etähuoltajana. Tyttäremme äiti on yrittänyt jo moneen kertaan hankkia tyttäreemme yksinhuoltajuuden - jota itse olen koko ajan vastustanut. Ensin käräjäoikeudessa (ei onnistunut) sitten hovioikeudessa(ei onnistunut). Tapaamiset ym. sopimukseen liittyvät asiat ovat muuten menneet kuten exä on halunnut. On nostanut elatukseen varatut rahat tililtä, sitten valehdellut oikeudessa että en ole maksanut elatusmaksuja, jonka jälkeen oikeus velvoitti minun maksamaan maksut tuplasti, vaikka minulla oli osoittaa oikeudessa tiliotteet exän käteisnostoista. Kun tyttäremme oli aivan pieni, heti kun exä kykeni töihin, hän laittoi pikkuisen tarhaan, vaikka olisin ja halunnut hoitaa omaa lastani. Tämä vaan ei exälle käynyt=> alkoi loputon sairastelukierre korvatulehduksineen..
Edelleen kun tytär käy luonani, hän selkeästi ilmaisee ettei haluaisi (vielä) lähteä äidin luo, koska saa olla isin luona niin vähän aikaa.
Nykyään ns. "oikeus"laitos toimii juuri kuin lapsen äiti vaatii, estää / rajoittaa, lapsen oikeutta olla MOLEMPIEN vanhempien kanssa, tasapuolisesti.
Kenen oikeus näin ollen toteutuu?
Kenen sielunelämälle tässä tehdään peruuttamatonta tuhoa?