Meri-Porin koulujen puolesta

;)

/ #38

07.10.2013 20:37

Oppilaana myös ollaan täysin suur lukion kannalla! Rahalla saa ja hevosella pääsee. Eihän oman koulun opettajat tietenkään voi sanoa, että ovat myös lopettamisen kannalla! Ymmärrän kyllä miksi ovat, itse en ole koulusta hyötynyt tai kokenut opetuksen olevan jotenkin parempaa pienien ryhmien osalta. Päin vastoin, isommissa lukioissa, joissa olen käynyt suorittamassa kursseja, joita en millään ole meinannut läpi päästä on opetus tuntunut paljon paremmalta ja ymmärettävämmältä. Ja älkää nyt olko harmissanne, että keskustaan on vaikea tulla bussilla, hyvin keskusta sinne on tultu monta vuotta, tuntuu pahalta vai mitä? Niin meistäkin kun seisottiin puol tuntia lumisateessa kun bussia ei näkynyt, teidän vuoro. Koulu tulee lopettaa vihdoin ja viimein, oppilas määrä on liian pieni koulun kannattavuuden kannalta.

PS.Ei se hyvät oppilaat itkulla parane, lähinnä nauratti tuo teidän vollotus siellä koulun penkillä! Hyväksykää asia ja olkaa realistisia uusia kokemuksia kohtaan suurlukiossa! minä olisin.