Suvi Lindén - Eroa taas

Juha Halmu

/ #65 Seuraava adressi

25.02.2008 00:49

Seuraava adressi voisi olla: Jyrki Kasvi viestintäministeriksi. Tosin tämä taitaisi olla mahdotonta, koska Kasvi taitaisi olla pätevä, eli häntä ei voisi käyttää mariontettina ja roskakorina kuin tätä mainiota Suviamme.

Ajatelkaas, että jotkut oikeasti hyötyy (ja tietenkin rahallisesti), että meillä on viestintävastaavina näitä pöllöjä, jotka päästelevät sammakoita ja tekevät päätöksiä mutuna eli joita voi viedä kun pässiä narussa - vaikka pässejä tällä en halua loukata - on suveja ja junkkereita ja vanhasia ja ... muita microsoft myönteisiä - koska arvatkaa mikä on seuraava uutinen: Se että microsoftille annetaan oikeudet järjestää netin sensuroiminen kouluissa - ja samalla pakotetaan kouluja käyttämään LiveEduja vai mitä se roska olikaan.

Tämän takia me emme saa viestintävastaaviksi ketään oikeasti pätevää. Emme koskaan.

Ja tämä hyödyttää enemmän kuin että suomi vallattaisiin sotilaallisin voimin. Paljon tehokkaampi järjestelmä kuin mitä neuvostoliitto olisi ikinä keksinyt. Harvat loiset imevät isäntäänsä tyhjäksi. Vahinkojakin sattuu.

Mutta meillä on näennäisesti hyvin ja lippu liehuu salossa, kenen sponsoroimana ja luvalla, ei sillä niin väliä, ainahan voi päihdyttää itsensä suomen valtiolle sponsoroiduilla kansalais-mielialalääkkeillä, jos Suvi-kloonit alkavat ahdistaa liikaa ja tunnet että jokin muukin kuuntelee sinua kuin terapeuttisi (sponsored by ...).