Maahanmuuttajien tuet

Tiedot väärennettyjä

/ #1745 Re: Re: Ei ne nyt niin paljon saa...

16.10.2013 09:39

#29: Vieras - Re: Ei ne nyt niin paljon saa...

Maahanmuuttajien saamista eduista julkisuuteen annettavat tiedot ovat väärennettyjä. Sen näkee tässäkin keskustelussa annetuista "virallisista" jopa professoreitten tekemistä julkaisuista. Oikeaa tietoa ei saa julkaista, sillä se on vankilarangaistuksen uhalla kiellettyä "vihapuhetta".

Kyllä mamujen naapurit näkevät omilla silmillään mamujen todellisen elintason, kun päällä on aina uusimmat kalliit muotivaatteen ja parkkipaikalla kiiltelee sossutanttojen maksama ja ylläpitämä Mersu.Kakaroilla on uutuuttaan kiiltelevät mopot tai jopa mopoautot. Rekisteritiedoista näkyy omistaja ja haltija. Samoin rekisteritietojen kautta näkyy vakuutusten maksaja, mikä on aina paikallinen sosiaalitoimisto.

Yrittäkääpä saada suomalaiselle työttömälle sosiaalitoimistosta Mersu kaikkine kuluineen ilmaiseksi tai mopoauto työttömän lapselle. Eipä taida onnistua, sillä tilapäiseen hätään joutuneelle suomalaiselle käsketään ensimmäisenä myymään autonsa, eikä sossusta tipu penniäkään edes lainaksi.

Vai vielä uskaltaa joku väittää, että mamuilla on  vain samat edut kuin kantaväestölläkin. Sellaisen väittäjät pitäisi viedä "saunan taakse" kuten niiden ylisuurten etujen maksajatkin.

Syrjintä on lain mukaan kielletty, mutta jokainen sosiaalitoimiston työntekijä harrastaa tätä laittomuutta joka päivä joutumatta edes rikostutkintaan siitä.  Mutta, jos kiellät mamua tai mustalaista tulemasta riehumaan baariisi, niin sinut tuomitaan heti syrjinnästä ja rasismista. Näitä tapauksia on riittävästi kansannousun aiheeksi.

Tiedän asian, sillä olen tehnyt syrjinnästä rikosilmoituksia ja poliisi vain nauraa, ettei niitä edes oteta tutkittaviksi valtiovallan (naisministereitten) määräyksestä. Tai kyllä tutkitaan, jos oletettu uhri on mamu tai romaani, mutta suomalaisten syrjinnästä ei kukaan välitä.

Yhteiskuntamme naispäättäjät ovat siis järjestään rikollisia oman kansan pettureita. Heitä on yli 600 000 istumassa poliitisissa suojatyöpaikoissaan kiusaamassa ja sortamassa omia kansalaisiamme. Poliisi ja oikeuslaitos suojelee tätä virkarikollisuutta.