Kannabis lailliseksi

Siinäpä se

/ #468 Kristus mitä hippei......

27.02.2008 01:03

Ottekste ketkää hipit narkkarit ajatelleet ett sii miss kannabis o laito, se o hyvä asia. Yks huume vähemmä? Vaikk se ei oliskaa yht vaaralline ku joki muu, se ON haitallinen. Miks sitte alkoholi & tupakka? No iha se takii, ett ne o suositumpii. Kyllähä sitä on yritetty kieltolakii, mutt ei toiminu, väki halus se verra. Miks ei näin hampuss? No se ei ny vaa haluu onnistuu. Yrittäkää ny vaa sulatella se ettei hampust tuu Suomess laillist lähitulevaisuudess. Teettehä te sitä nytteki, jatkakaa vaa. Mutt ajatelkaa hyvät ihmiset muita! Sen sijaa että yritätte turhaa saada hampu lailliseks voisitte vaikk kerää nimii alkoholi & tupaka kieltämiseks, kun teill tuntuu oleva jtn niit vastaa.
Siinä missä kaikki huumeet sallittaisiin, laeilla ei enää olis paljo merkityst, & loppuje lopuks olis anarkismi... Ja jos joku haluu sanoo ett on jointist nauttiva hippi anarkisti, ni sitt oot toivoto... Sii miss joku tekeeki päissää jtn väärää, se on laitont & se o uhri oma asia jos antaa anteeks tai ei. Ja jos joku haluu sanoo mite se o väärää & että nuorii kuolee siihe ett ne juo, niin kiltit, yrittäkää muistaa että alkoholien myynti ON laitonta alaikäisille.