Assembly-tapahtuma kiellettävä

HKI

/ #42

09.03.2008 19:32

"...korostinkin, että päihteiden käyttö tapahtuu nimenomaan tapahtuman ulkopuolella. Tämä ohjelmistopiraattien alulle panema ns. Boozembly-varjotapahtuma oli sitäpaitsi esimerkiksi viime vuonna täysin laiton, koska se sijaitsi VR:n yksityisalueella, jonne pääsemiseksi Assembly-nuorten tuli rikkoa paikkaa ympäröinyt metalliaita."

Huomaako kukaan muu, miten tässä Sakke itse korostaa Assyjen ja päihteiden eroa, erillisillä alueilla ja erillisissä ryhmissä? Lisäksi tässä puhutaan Boozemblystä, aivan kuin se olisi sama asia kuin Assembly, ja viimeisenä vielä puhutaan Assembly-nuorista kuin he olisivat kollektiivisesti syypäitä rikollisesti toteutettuun varjotapahtumaan.

Mielestäni tällaiset äkkiväärät päätelmät ja suora parjaus pitäisi kyllä kenen tahansa tervejärkisen ihmisen päässä kertoa tarpeeksi... Kyseessä tuntuisi olevan jonkinasteinen ajojahti, jonka TODELLISIA perusteita tuskin tulee kukaan muu tietämään kuin adressin perustaja itse.