Bentsodiatsepiinit reseptivapaaksi

Vieras

/ #23

29.11.2013 07:40

olen lääkärin määräyksestä käyttänyt v.1986 diapam 3 kertaa 10 mg pv .Nyt suomalainen yhteiskunta on lailla siunannut vain opiaattien käyttäjät minun ja useiden muiden tuntemani henkilöiden elämä pilattu ihan itse murhaan asti !!! että yhtäkkiä lopetettu bentsolääkitys kokonaan vuosikymmenten jälkeen ja kun suurin osa ei halua eikä saa apua siirtymällä subutexsien kättäjäksi ja a-klinkka säätiö pyörittelee ja odottaa muiden terv. huoto paikkojen kanssa toivottavasti hallitus osaisi tässä kantaa vastuunsa kuten myös subutex hörhöjen hyysämisesssä bentsot 80 luvulta ahdistukseen ei junirien subu ym.hupi käyttöön tässä bentsojeja vuosikymmeniä käyttämään joutuneet ovat tulleet subutex käyttäjien jyräämäksi.toivottavasti tajuaa kääntää katseensa ennen kuin tämä mellakka pääsee huippuunsa minulla todisteita missä nyk.lijaus yhtä kuin murha rnkä ainakaan aio taistelua lopettaa ahdistukseni vuoksi ja subunistien puolesta koko laki katollaan varsinkin tampereella