Eläinkokeet helvettiin

Vaasa

/ #39 Lukekaas tämä..

25.03.2008 00:35

Tälläisellä adressilla on vain muutama hyvä puoli.. Se joka sen kirjoitti ja jotka ovat samaa mieltä voivat purkaa sydämensä tänne siitä kuinka jotkun rotat kuolevat turhaan ( eli sen sijaan että ne levittäisivät ruttoa joka on paljon kivempi asia niin ne pelastavat monia ihmisiä ) ja toinen hyvä puoli on, että voi kertoa kuinka väärässä he ovat. Jos jollain on energiaa tehdä tämmöinen adressi voisi hän ensiksi keskittyä tärkeämpiin asioihin kuten ihmisiin? Vai ovatko eläimet ihmisiä tärkeämpiä? Minunkin luokalla on yksi diabeetikko joka on harvinaisen taitava musiikissa. Niiten monien rottien (tässä tapauksessa koirien kylläkin) ansiosta hän voi jatkaa soittamista ja elää elämänsä loppuun asti sillä tavalla kuin haluaa. Niiden kuolleiden eläimien elämillä oli todella jotakin merkitystä! Niiden ansiosta monen muunkin ihmisen henki on säästynyt. Ne eläimet voisivat olla ylpeitä itsestään kun kerran saivat jotain aikaan.