Pro Peipohjan koulu

Äänioikeutettu

/ #51

08.12.2013 20:14

En voi ymmärtää mistä ihmeestä osalle kuntalaisista on tullut käsitys säästöistä. Koulun lopettaminen toisi todellakin lisäkustannuksia, uusia rakennuksia pitäisi tehdä ja tällä taloustilanteella se luultavasti ei kummonen oppilaiden säilytysbunkkeri tulisi olemaan. Onko se sitten hyvä , että pienet tulevaisuuden toivomme ovat päivät säilöttyinä "hienoon" lisärakennukseen... (tällä hetkellähän on tilastot Suomeen valmistuneista uusista ja uudehkoista koulurakennuksista) hometta on uusista rakennuksista tavattu kerta toisensa jälkeen, surullista. Eikä se niin mene, että Peipohjan lapset ovat tietyissä tiloissa ja Tulkkilan lapset vanhoissa, kaikki ovat sen jälkeen samaa sekoitettua massaa. Tässä en voi muuta, kuin ihmetellä miten niitä ihmisiä, jotka asioista päättävät on ohjattu näin pimeälle polulle. Herää myös kysymys onko luottamustamme nauttivat henkilöt näin yhden/kahden kovanlinjan politiikon vietävissä, ymmärrättekö mitä HE puhuvat vai nyökyttelette ja olette ymmärtävinänne... Että on taas tolkutonta touhua tällä kylällä, surullista.