Vetoomus Meri-Rastilan, Kivinokan ja Vartiosaaren puolesta

Vieras

/ #118

10.12.2013 08:36

Kaupunkilaisten luontoarvoja pitää kunnioittaa, ei tuhota ahneella asuntorakentamisella. Eihän näillä suunnitelmilla auteta todellisuudessa asuntopulassa olevia. Heihin vetoamalla on helppo yrittää manipuloida yleistä mielipidettä! Oikeasti nämä korvaamattomat, ihmisen kokoiset, koko kansan luontopaikat halutaan nyt jakaa gryndereille, sijoittajille ja varakkaille asunnonostajille. Kyllä lisää asuntoja saataisiin niitä todella tarvitseville esim. tyhjiä toimistorakennuksia remontoimalla. Mitään tarkkoja laskelmia, tilastoja tai "tutkittua tietoa" ei juklisuudessa näy, joilla osoitettaisiin näiden luontokohteiden rakentamisen välttämättömyys ja tosiasialliset seuraukset. Lähinnä näyttäytyy kaupungin nykyisen johdon taipumus virkavaltaiseen ylimielisyyteen, tekopyhyyteen ja puolitotuuksiin. Alueiden nykyisiä asukkaita pidetään lähinnä pilkkanaan. Onkin tärkeää nähdä, ketkä valtuutetuista, ja mitkä puolueet, kannattavat tällaista politiikkaa! Toivon ihmisten heräävän puutuneesta välinpitämättömyydestään. Tämä koskee nyt meitä kaikkia helsinkiläisiä luonnossa liikkujia.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…