Äkäslompolon puolesta: Ei Röhkömukanmaan (Tunturipalon) kaavalle

/ #14 Kateus

11.12.2013 06:19

Oikea syyhän tuli 11.12.2013 Pohjolan Sanomissa. - Kateus

Siellä itkettiin kuinka yksityiset vuokraa mökkejään ja paikallisten yrittäjien on vaikeampi saada omansa vuokralle ( rahastettua). Kehtasivat vielä syyttää että maksut jää maksamatta, arvatkaa jätämmekö jatkossa rahamme paikallisten yrittäjien palveluihin ?

Ensin yritetään mökinomistajalta muutama satanen per viikko ottaa "välityspalkkiota" mutta jättää kaikki hommat kuitenkin mökinomistajalle niin saa sitä vinkua lehdessä että omistajat mielummin laittaa itse sen ilmoituksen nettiin kun kuitenkin joutuu siivoukset, avaimet yms. itse järjestelemään. Hoitakaa palvelut ja hinnoittelu kuntoon niin kyllä niitä käytetään.

Eli kateelliset, yrittäjät tässä koittaa estää mökkien lisärakentamisen. Toki siteenä on "huoli" alueen luonnosta ja kehityksestaä.

Arvatkaa allekirjoitammeko adressinne ? Hyökkäyksen mökinomistajia vastaan aloitti nämä Ylläksen alueen mökkiyrittäjät kun itki mediassa omien mökkien vuokraajia ja itkivät verottajalle.

Pitäisikö yrittäjien sen sijaan keskittyä palveluihinsa ja oikeaan hintatasoon, niin olisi ympäri vuoden siellä kävijöitä ja tasaista tuloa teille läpi vuoden ?

Meinaatteko että luonto loppuu Ylläksen seudulta ? Sitä erämaata taitaa olla aika paljon ja ei taida sinne itäpuolelle , puistoon ihan äkkiä rakennuksia tulla ?